לקראת דעיכה? גורם בכיר במשטרה: "המחאות בערים המעורבות פחתו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לקראת דעיכה? גורם בכיר במשטרה: "המחאות בערים המעורבות פחתו"

    גורם בכיר במשטרה אומר לכתבינו בנצי לייזרוביץ' כי המחאות בכל הערים המעורבות פחתו, יותר מכל הפעמים מאז החלו המחאות, "יש לנו 450 עצורים שביהמ"ש האריך את מעצרם"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירידה ראשונה באירועי האלימות הערבים: גורם בכיר במשטרה אומר הלילה (שישי) כי "המחאות הלילה בערים המעורבות היו פחותות מאשר ראינו בימים שלישי ורביעי. גם בעכו, גם בכביש 65 ובכפרים ליד, וגם בלוד". נכון, "עדיין היו התפרעויות, אך העוצמה פחתה" מבהיר הגורם הבכיר.

    הגורם הבכיר במשטרה מסביר כי "אנו בשיח כל העת עם ראשי המגזר הערבי להרגעת השטח". עם זאת הוא מבהיר כי הרגיעה באירועי האלימות, "זה לא יקרה בבת אחת , אך מקווים כי ביום יומיים הקרובים נראה ירידה משמעותית בכך".

    הגורם מרחיב על עבודת המשטרה ביממה האחרונה ואומר, "יש לנו כ 450 עצורים שביהמ"ש האריך את מעצרם ואנו מגבשים נגדם כתבי אישום, לחלק גדול מהעצורים יש לנו תיעודים לצורך הגשת כתבי אישום".

    לסיום הגורם הבכיר מעדכן, "גייסנו עד כה 8 פלוגות מג"ב והיום יגוייסו עוד כך שנגיע ל 22 פלוגות מג"ב שיגוייסו לצורך שמירה על הסדר בערים המעורבות".

    בתוך כך, משטרת י-ם ערוכה בכוחות גדולים לקראת תפילות יום השישי היום בצהריים בהר הבית. גורם בכיר במשטרה אומר, כי הר הבית היום יהיה המבחן להמשך.



    0 תגובות