נתניהו: "המילה האחרונה עוד לא נאמרה"

    אבי רבינא 4 Comment on נתניהו: "המילה האחרונה עוד לא נאמרה"

    ראש הממשלה נתניהו בהודעה: "אמרתי שאנחנו נגבה מחיר כבד מאוד מהחמאס, אנחנו עושים זאת ואנחנו נמשיך לעשות זאת בעוצמה רבה. המילה האחרונה לא נאמרה והמבצע הזה יימשך ככל שיידרש" | "אנחנו נותנים מאה אחוז גיבוי לשוטרים כדי להשיב את החוק והסדר לערי ישראל – לא נסבול אנרכיה"

    צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וידאו: עומר מירון/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעה על רקע ההפצצות המסיביות של צה"ל ברצועה: "אזרחי ישראל, אנחנו מתמודדים במערכה עם שתי חזיתות. החזית האחת – עזה. אמרתי שאנחנו נגבה מחיר כבד מאוד מהחמאס ומשאר ארגוני הטרור, אנחנו עושים זאת ואנחנו נמשיך לעשות זאת בעוצמה רבה. המילה האחרונה לא נאמרה והמבצע הזה יימשך ככל שיידרש כדי להשיב את השקט והביטחון למדינת ישראל".

    "החזית השנייה – ערי ישראל", המשיך נתניהו. "אמרתי היום ואני אומר זאת שוב: אנחנו נותנים מאה אחוז גיבוי לשוטרים, לחיילי מג״ב ולשאר כוחות הביטחון כדי להשיב את החוק והסדר לערי ישראל – לא נסבול אנרכיה. אנחנו נותנים גיבוי למשטרה כדי להפעיל את כל האמצעים עם כל הסמכויות, כולל שיתוף של חיילי צה״ל, כולל שיתוף של השב״כ – נתנו כאן סמכויות של מצב חירום. כל האמצעים הללו חשובים, לגיטימיים והכרחיים כדי להפסיק את ההתפרעות הזאת בתוך מדינת ישראל".

    "אני קורא שוב לאזרחי ישראל לא לקחת את החוק לידיים, מי שיעשה זאת ייענש בחומרה" הדגיש ראש הממשלה.

    "אני מבקש להשתתף בצערם של המשפחות שאיבדו את יקיריהם – המשפחות של הילד עידו אביגל בן ה-5 והחייל עומר טביב ועוד חמש משפחות של חמישה אזרחים שלצערנו איבדו את חייהם".

    "אנחנו נפעל בכל הכוח נגד אויבים מבחוץ ופורעי חוק מבפנים כדי להחזיר את השקט למדינת ישראל", סיים נתניהו.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ביבי אלוף ומנהיג מצוין

    2. 2

      תתחילו לקיים ………
      לא רק לדבר ………….

    3. 1

      כוחי ועוצם ידי… הכל רק בסייעתא דשמיא ואין עוד מלבדו!!