דרעי: "הגענו להישגים שלא היו מעולם במאבק מול החמאס"

    אסתי פלד 3 Comment on דרעי: "הגענו להישגים שלא היו מעולם במאבק מול החמאס"

    השר אריה דרעי בריאיון ל'קול חי': "ההישגים שיש ביממה האחרונה מול החמאס – לא השגנו אותם עד היום ברצועת עזה" | "חמאס מתחננים להפסקת אש, אבל אנחנו נחליט מתי לסיים את הסבב; אמרתי בקבינט שכשיש אחדות יש סיעתא דשמיא"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי מודה לה' על ההישגים הגדולים של צה"ל במאבק מול החמאס: "השתתפתי בקבינטים רבים ממלחמת המפרץ ועד היום. אני אומר ב"ה ההישגים שיש ביממה האחרונה מול החמאס – לא השגנו אותם עד היום ברצועת עזה. לא בחמישים יום של צוק איתן ולא בעופרת יצוקה. רוב הדברים לא נראים אבל כשאנחנו נחליט לגמור את המבצע יראו את הנזק". דרעי הבהיר: "חמאס מתחננים להפסקת אש, אבל אנחנו נחליט מתי לסיים את הסבב".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, הסביר דרעי: "חמאס חשב שהוא משתלט על יהודה ושומרון בבחירות ברשות הלפסטינית והבחירות בוטלו – אז הם ניסו אותנו וחשבו שהם ירו כדי להפגין שליטה והזדהות עם מה שקורה באל אקצא, אבל הם טעו ופירשו לא נכון את ההכלה שבה נקטנו לאחרונה. הם מתחננים להפסקת אש בכל הערוצים".

    דרעי סיפר כי למרות היריבות הפוליטית המרה, ראש הממשלה נתניהו והשר גנץ עובדים בשיתוף פעולה מלא בנושא הביטחוני וכי כולם תמימי דעים בישיבות הקבינט: "אמרתי בקבינט שכשיש אחדות יש סיעתא דשמיא. שבנימין בן צילה ובנימין בן מלכה עובדים ביחד, יש הצלחה".

    עוד סיפר דרעי: "שליש מטילי החמאס נופלים בתוך עזה. אני חושב שזה מכוון כדי לייצר תמונות של ילדים הרוגים ולהאשים את ישראל. אין להם קווים אדמים".

    דרעי התייחס למהומות בתוך הארץ, בערים המעורבות ולפרעות שמבצעים צעירים ערביים ואמר כי הם מודאגים מהמצב יותר מאשר מהרקטות של החמאס: "יש בעיה של היקף הכוחות בתוך הארץ. ראה"מ מאפשר לצבא להצטרף להגנה על האזרחים". דרעי נשאל על תפקודו של השר לביטחון פנים וענה: "אני לא נוהג לחלק ציונים למפכ"ל או לשר לבטחון פנים".

    דרעי הכה על חטא, על הרצון להישען על מפלגת רע"מ: "היום אנחנו מבינים יותר שאסור לשום ממשלה להישען על מפלגה שאינה יהודית. שרצינו להישען על רע"מ זה היה לצורך בחירות ישרות או התנהלות נקודתית. אני מקווה שהחברים בימין שנמצאים בגוש השני רואים את השבוע הזה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בשורות טובות אמן

    2. 2

      כל הכבוד לדרעי……….

      שה' יהי'ה בעזרך ותצליח

      מי שעושה לשם שמים מצליח…………..

    3. 1

      בטח שאלו הישגים שלא היו מעולם! כי מעולם עדיין החמאס לא התעצם כל כך כמו עד היום! זו בדיוק הבעיה- למה נתתם להם להתקיים ולהגיע למצב שאתם גורמים לצה"ל לקצור הישגים כאלו?? למה בכלל חמאס קיים??
      מי רוצה הישגים מולם? אנו רוצים לחיות!!!
      האם אתם מגדלים הישגים על חשבון האזרחים? אם כן, לכו הביתה כולכם, עכשיו!!!