אוחנה: "קורא למנהיגי ציבור לגלות אחריות ולסייע בהנמכת הלהבות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אוחנה: "קורא למנהיגי ציבור לגלות אחריות ולסייע בהנמכת הלהבות"

    השר אוחנה בהתייחסות לאירועי לוד: "הורינו על העברת 10 פלוגות מגב איו״ש לריכוזי אוכלוסייה הנמצאים במוקד המהומות ועל גיוס של 16 פלוגות מג״ב במילואים, 6 מתוכן כבר נמצאות בשטח. אנו פועלים כדי לגייס כוחות נוספים, כולל הנחייה להוציא לשטח שוטרים מהמטות"

    אמיר אוחנה צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה סיים הערכת מצב עם המפכ״ל, נציבת בתי הסוהר, נציב כב״ה, בכירים במשטרה ובמערכת הביטחון במטה משמר הגבול בלוד.

    בתום הדיון אמר השר אוחנה לראשי הארגונים והמפקדים: "אנחנו במערכה. מערכה מול עזה שאנחנו כגופי ביטחון הפנים מושפעים ממנה אך לא מנהלים אותה, ומערכה פנימית שאנחנו גם מושפעים ממנה וגם מנהלים אותה. אין לדעת אם זה יסתיים בעוד יום, שבוע או חודש. הנחת המוצא חייבת להיות שזה ייקח עוד זמן.

    כדי לנצח במערכה הזו אנו צריכים הרבה כח. לכן הורינו על העברת 10 פלוגות מגב איו״ש לריכוזי אוכלוסייה הנמצאים במוקד המהומות ועל גיוס של 16 פלוגות מג״ב במילואים, 6 מתוכן כבר נמצאות בשטח. אנו פועלים כדי לגייס כוחות נוספים, כולל הנחייה להוציא לשטח שוטרים מהמטות.

    מדובר באירועים חריגים מאוד בעוצמתם ופריסתם. זהו מצב חירום וככזה — לא תהיה הגבלת משאבים. כל האמצעים הדרושים למשטרה יינתנו. אני קורא שוב למנהיגי ציבור לגלות אחריות ולסייע בהנמכת הלהבות. משטרת ישראל תעשה הכל כדי למצות את הדין עם הפורעים.

    לשוטרות ולשוטרים יש גיבוי מלא לפעול בכל הכח והעוצמה במקרים הללו המסכנים חיי אדם באופן ברור ומיידי, כל אדם. אני מבקש לחזק את השוטרות והשוטרים, הלוחמות והלוחמים שפועלים תוך סכנת חיים של ממש למען המדינה, שלום הציבור וביטחונו.

    מבקש מכולכם לנסוך בהם ביטחון, לעודד אותם לחצור למגע, לפעול ההתקפיות, בכח ובעוצמה רבה נגד הפורעים״.

    בתום הערכת מצב עם המפכ״ל וגורמי הבט״פ ולאחר הערכת מצב בראשות רה״מ ומערכת הביטחון שהסתיימה לפני כשעה, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה מסייר כעת בלוד כדי לעמוד מקרוב על הפריסה המשטרתית בעיר ולשוחח עם תושבי העיר.



    0 תגובות