השופט נזף במשטרה: העצור לא עבר כל עבירה

    ישראל רובין 4 Comment on השופט נזף במשטרה: העצור לא עבר כל עבירה

    שופט בית משפט השלום בראשון לציון שחרר לאלתר עצור מלוד שהובא לדיון הארכת מעצר, ונזף במשטרה כי לא היה צריך להיעצר מלכתחילה | עו"ד נתי רום מטעם חוננו "מדובר במעצר שווא, מקווים שמשטרת ישראל תחל לעצור את המתפרעים, היורים והדוקרים"

    בית משפט השלום ראשון לציון צילום: נתי שוחט / Flash90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופט בית משפט השלום בראשון לציון טל ענר שחרר לאלתר עצור שנעצר הלילה בלוד ואולרו נלקח ממנו. בהחלטתו נזף השופט במשטרה "לא מצאתי כי קיים חשד סביר שחשוד זה ביצע עבירה כלשהיא".

    השופט הוסיף כי המשטרה לא היתה צריכה לעצרו כלל "על כן לא היתה עילה למעצרו וממילא אין כל עילה לקבוע תנאי שחרור בעניינו". בנוסף, הורה השופט להשיב לעצור את אולר הלדרמן שנלקח ממנו.

    עו"ד נתי רום שייצג את העצור מטעם ארגון חוננו מסר" "לצערנו הרב משטרת ישראל החליטה לעשות מעצרים סיטונאיים של יהודים בלוד, במקום לעצור את המתפרעים עוצרים את המגנים. שמחים מאוד שביהמ"ש קבע כי לא היתה כלל עילה למעצר, ביקש לשחררו מיד ולהחזיר לו את הכלים שנתפסו אצלו. מקווים שעוד אנשים יבואו ויגנו על הגיבורים בלוד, ושמשטרת ישראל תחל לעצור את המתפרעים, היורים והדוקרים, ותעשה סוף לאלימות הזו".

    צילום: חוננו

    צילום: נתי שוחט / Flash90

    עוד הוסיף עו"ד רום כי "ביהמ"ש קבע כי לא נעברה עברה כל שהיא ולא היתה עליה למעצרו. מדובר במעצר שווא, במקום להתעסק בפורעים משטרת ישראל מבצעת מעצרי שווא ביהודים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מקווה שנראה גל תביעות בעקבות גל מעצרי השווא…

    2. 3

      אולי תסבירו לנו בטובכם את התופעה המוזרה שהמשטרה עומדת אזלת אונים מול כמה צעירים חמומי מוח? איפה הבואש? איפה רימוני הלם? איפה זרנוקים עם מים? מדוע המשטרה לא מפזרת התקהלויות, מחכים דווקא להרוגים? מה הפלא שאנשים לוקחים את החוק לידים?

    3. 2

      אם היה אפשר (ומותר) לתבוע פויצויים מהמשטרה כדי שיפחדו לעצור יהודים במקום לפחד למלא תפקידם…
      אז היה מאזן האבסורד הזה.

    4. 1

      נראה לי שהגיע הזמן להגיש תביעה יצוגית נגד המשטרה על הפקרת תושבי ישראל ואי ביצוע תפקידם… שמישהו ירים את הכפפה בשם כל הפצועים מהלינצ'ים וכל בעלי הרכוש שהמשטרה הפקירה באופן מכוון!!!