גנץ סיכם עם הפרקליטות: מקרי האלימות האחרונים יקבלו קדימות עליונה

    ישראל רובין No Comments on גנץ סיכם עם הפרקליטות: מקרי האלימות האחרונים יקבלו קדימות עליונה

    שר המשפטים גנץ סיכם עם היועמ"ש ופרקליט המדינה על רקע מצב החירום הלאומני במדינה- מקרי האלימות האחרונים יקבלו קדימות עליונה | היועמ"ש ופרקליט המדינה הציגו לשר המשפטים את תוכנית הפעולה: פרקליטי המחוזות יחתרו למגע עם כוחות המשטרה והשב"כ בכדי להביא לאכיפה אפקטיבית

    בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים, בני גנץ, קיים היום (חמישי) דיון חירום עם היועמ"ש, מ"מ פרקליט המדינה, ובכירים במערכת אכיפת החוק, נוכח אירועי האלימות הקשים ומצב החירום הלאומני. במסגרת השיחה, הודגש כי תינתן עדיפות עליונה לחקירת אותם האירועים.

    היועמ"ש ופרקליט המדינה ציינו כי על רקע המצב, ייעשו מאמצים למיצוי הדין במהירות האפשרית, כלפי חשודים שבעניינם תימצא תשתית ראייתית להעמדה לדין. זאת, תוך הפעלת מדיניות אשר הולמת את היקף האירועים וחומרתם ותוך הגברת אפקטיביות האכיפה לרבות שימוש במעצרי יום, מדיניות מחמירה גם עם קטינים ועבודה צמודה עם שירות הביטחון הכללי.

    כמו כן, בכל פרקליטות מחוז ימונה פרקליט בכיר שמרכז את הטיפול בתיקים שיועברו מהמשטרה לפרקליטות, וינתנו הנחיות ביחס למדיניות המעצרים.

    בפגישה ציינו פרקליט המדינה והיועמ"ש, כי לאור חשיבות הנושא, המשנה לפרקליט המדינה עניינים פליליים יתכלל את עבודת הצוותים שהופקדו על הטיפול בתיקים אלה, על מנת להבטיח טיפול אפקטיבי בהם.

    גנץ אמר בסיכום הישיבה: "אנו עומדים בפני אירוע חירום לאומני שמצריך נקיטה בצעדים מיוחדים ובמדיניות בלתי מתפשרת. פרקליטות המדינה תירתם למשימה הלאומית כתמיד. נביא את הפורעים לדין, וננקוט בכל האמצעים החוקיים שברשותנו בכדי לסייע למאמצים של גורמי האכיפה".



    0 תגובות