מתנדבי חילוץ באשדוד מפסיקים את פעילותם: "לא משתפים אותנו במידע"

    צבי טסלר No Comments on מתנדבי חילוץ באשדוד מפסיקים את פעילותם: "לא משתפים אותנו במידע"

    מתנדבי יחידת סע"ר ויחידת החילוץ באשדוד מפסיקים את פעילותם. טוענים: העירייה לא משתפת אותנו בתדריכים ובמידע ומסכנת אותנו. "הדבר דומה שליחת חיילים לקרב ללא מודיעין" | עיריית אשדוד בתגובה: "מטה החירום העירוני עובד מסביב השעון כדי להבטיח הגנה על חיי התושבים ופועל על פי מבנה ארגוני מוסדר בהנחיית פיקוד העורף ורשות החרום הלאומית"

    נפילת רקטה באשדוד צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנדבי יחידת סע"ר ויחידת החילוץ העירוניות באשדוד מפסיקים את פעילותם בטענה כי העירייה אינה משתפת את מפקדי היחידות בתדריכים ובמידע ובכך מסכנת אותם.

    במכתב לראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, כתבו המתנדבים: "אנו חשים כי התנהלות העירייה שנעשית בשל לחצים זרים, מסכנת את המתנדבים שאינם מודעים לסיכונים, להערכות המצב והתמונה הכוללת. הדבר דומה שליחת חיילים לקרב ללא מודיעין וללא הדרכה מתאימה".

    מדובר במתנדבים שכולם משמשים גם כמתנדבים ב'איחוד הצלה'. המתנדבים ציינו כי פעילותם במסגרת איחוד הצלה בעיר נמשכת כרגיל.

    מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "צר לנו שהארגון בחר להודיע על הפסקת הסיוע בעת שטילים נופלים בעיר. מטה החירום העירוני עובד מסביב השעון כדי להבטיח הגנה על חיי התושבים תוך שמירה על המשך רציפות תפקודית, ופועל על פי מבנה ארגוני מוסדר בהנחיית פיקוד העורף ורשות החרום הלאומית (רח"ל), המגדיר באופן ברור את הגופים המשתתפים בו".

    עוד הוסיפו בעירייה: "עיריית אשדוד השקיעה משאבים רבים בבניית צוותי הסע"ר והכשרתם ואין מקום להפסקת פעילות חשובה זו של חילוץ והצלת חיי תושבים משיקולי מאבק פנימיים, שאין בינם ובין מטרות הארגון וייעודו ולא כלום. אנו מקוים מאוד שארגון 'איחוד הצלה' ימשיך בפעילותו הברוכה למען תושבי אשדוד".



    0 תגובות