תג מחיר • המערכה הבאה: תביעות כנגד הפורעים הערבים

    ישראל רובין No Comments on תג מחיר • המערכה הבאה: תביעות כנגד הפורעים הערבים

    הפורום המשפטי פונה לציבור ומבקש לשלוח תיעודים של מפגעים בצירוף פרטי האירוע בכדי ללוות את הנפגעים בהגשת תביעות כנגד הפורעים הערבים

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות האירועים בערים המעורבות וברחבי המדינה הפורום המשפטי למען ישראל נערך למבצע הגשת תביעות אזרחיות ותלונות פליליות נגד הפורעים, לפי ניסיון הפורום המשפטי מאירועים כמו ההתנתקות ופינוי עמונה מדובר בכלי אפקטיבי מאוד אשר גורם להרתעה.

    הפורום המשפטי מבקש מהציבור לשלוח תיעודים של מפגעים בצירוף פרטי האירוע, בכדי שיוכל ללוות את הנפגעים בהגשת תביעות אזרחיות ובכדי שיוכל לעזור למתלוננים בהגשת תלונות פליליות לדוא"ל: [email protected].

    עו"ד יותם אייל מנכ"ל הפורום המשפטי: לצערנו אנו עומדים בתקופה לא פשוטה בה מדינת ישראל עומדת תחת התקפה ונראה כי אזרחים נדרשים להגן על עצמם. הגשת תביעות נגד הפורעים אשר יפגעו בכיסם ואף יכניסו אותם לכלא יוכלו לעזור בהרתעה מפני אירועים נוספים, אנו קוראים לציבור לבוא ולשלוח תיעודים של האירועים ובמידת האפשר גם את פרטי הפורעים ועו"ד של הפורום ילוו את המתלוננים ויפעלו למצות עימם את הדין.

    מפרויקט DMU העוקב ומתעד פעילות לא חוקית של אנרכיסטים נמסר: "קבוצות הפורעים מורכבות מהתאספות של יחידים. על מנת להילחם בהם נדרש לפעול כנגד כל מתפרע כשלעצמו. לכן תיעוד ופעילות משפטית בנושא הכרחיים להשבת הסדר על כנו".



    0 תגובות