נרתמים לעזרת תושבי לוד: סיוע משפטי ליהודים שהותקפו או שרכושם ניזוק

    אתר קול חי No Comments on נרתמים לעזרת תושבי לוד: סיוע משפטי ליהודים שהותקפו או שרכושם ניזוק

    בעקבות המהומות בלוד ומצב החירום שהוכרז בעיר, פותח ארגון חוננו חמ"ל מיוחד שיעזור לתושבים להגיש תלונות נגד הפורעים ולדרוש מהמשטרה לחקור אותם ולהעמידם לדין. מחוננו נמסר "תושבי לוד לא לבד. החמ"ל יסייע בהגשת תלונות וליווי התיק עד עשיית הדין עם הפורעים"

    שריפת בית כנסת בלוד צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפרעות שמבצעים תושבי לוד הערבים ביהודי לוד ורכושם, פותח ארגון חוננו חמ"ל מיוחד שיסייע לתושבי לוד בהגשת תלונות למשטרה ובדרישה לחקור את הפורעים ולמצות עימם את הדין. בארגון חוננו ילוו את חקירת התיקים, והזמינו את התושבים להיעזר בחמ"ל.

    בהודעה על פתיחת החמ"ל המיוחד נכתב "אם הותקפת או שרכושך ניזוק במהלך הפרעות, עורכי הדין של ארגון חוננו המתמחים בתחום יגיעו לייעץ ולסייע בהגשת תלונה במשטרה ובליווי חקירת התיק, במימוש זכויותך כנפגע עבירה, בסיוע לקבלת פיצוי ומס רכוש ובמיצוי הדין עם הפורעים".

    החמ"ל יופעל בהתנדבות וללא עלות, במכינה הקדם צבאית בלוד ברחוב אקסודוס 2, היום (חמישי) בין 10:00 – 17:00.

    בארגון חוננו הזמינו את תושבי לוד להיעזר בחמ"ל "בואו יחד נמצה את הדין עם הפורעים". בנוסף, ניתן לפנות למוקד חוננו מכל הארץ 1599-50-40-20, שלוחה 2.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, מתמחה בנפגעי עבירה שיאייש את החמ"ל היום, מסר "תושבי לוד, אתם לא לבד. חמ"ל חוננו בא לסייע לתושבי לוד בהגשת תלונות למשטרה ולקבל את זכויותיהם כנפגעי איבה, בהכוונה לגבי פיצויים וליווי התיק עד עשיית דין עם העבריינים הפושעים".



    0 תגובות