מפקד פיקוד דרום: "ישראל צריכה להיות ערוכה לאש בכל חלקי הארץ"

    קובי פינקלר ושלמה ריזל 1 Comment on מפקד פיקוד דרום: "ישראל צריכה להיות ערוכה לאש בכל חלקי הארץ"
    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף פיקוד דרום אלוף אליעזר טולדנו אמר הערב (רביעי) כי ישראל צריכה להיות ערוכה לאש שעלולה להתרחש בימים הקרובים ובשעות הקרובות בכל חלקי הארץ. הוא הוסיף כי "אירוע ירי הנ"ט לא מוגדר כתקלה. אנחנו בלחימה וזה עניין מורכב".

    בתוך כך, המערכה הנרחבת מול חמאס ממשיכה בכל העוצמה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל עדכונים מבצעיים מהרמטכ״ל וממפקד חיל האוויר בתא השליטה והתקיפה של חיל האוויר.

     

    על פי פרסומים ערבים ישראל מסרבת בתוקף להפסקת אש מול חמאס, וממשיכה במערכה הנרחבת כנגד ישראל. ראש הממשלה אמר היום כי המבצע יעמיק וימשיך וכי המכות שיקבל חמאס הוא לא חלם עליהם. בחמאס לוחצים על מצרים להביא את ישראל להסכם הפסקת אש כל העת.

    הלחץ האמריקני על ישראל החל, שר הביטחון גנץ שוחח הערב מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, על רקע ההסלמה הביטחונית ברצועת עזה. גנץ הודה למזכיר ההגנה על התמיכה של ארה"ב בזכותה של ישראל להגן על עצמה, ואמר לו כי ישראל תפגע קשות בחמאס בכדי להשיב את השקט לזמן ארוך.

    מזכיר המדינה האמריקני בלינקן אמר: " מודאגים מהמצב בין ישראל לפלסטינים, בייחוד מהאירועים במהלך הלילה. ההסלמה הזו מרחיקה אותנו יותר מפתרון שתי המדינות"

    בלינקן אמר כי עוזר שר החוץ האמריקני האדי עמר יוצא לישראל לתווך בין הצדדים, מאמינים שלשני הצדדים מגיע לחיות בביטחון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שלא יקשיבו להם! די כבר עם הפחד ממה יגידו!!!!!!!
      הרגו לנו וחירבו עוד ועוד וכשלחמאס נגמר הכוח\היכולת – אנחנו נפסיק???????????
      לא צריכים תמיכה של מדינות אחרות, רוצים לחיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!