השר דרעי בלוד: "אירועי הלילה זו כפיות טובה וסטירת לחי קשה מאד"

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי בלוד: "אירועי הלילה זו כפיות טובה וסטירת לחי קשה מאד"

    שר הפנים אריה דרעי השתתף בישיבת מועצת העיר רמלה, לאחר ההכרזה על מצב חירום בעיר ואמר, "אי אפשר לדרוש אפליה מתקנת ולא מגנים ופועלים נגד התנהגות כזאת"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר הכרזת מצב החירום בלוד לאור הסכנה הגדולה לתושבי העיר היהודים. השר אריה דרעי קיים היום (רביעי) ישיבת עבודה עם ראש עיריית לוד, יאיר רביבו וראשי משרד הפנים בעקבות התפרעויות הערבים אתמול בלילה בלוד.

    השר דרעי פתח את דבריו בביקורת קשה על הציבור הערבי: "אני בדרכי לקבינט. ואנו נחושים להמשיך עד להחזרת ההרתעה. בלוד ובעכו הושקעו תקציבי ענק בחינוך, תשתיות, תרבות, אירועי הלילה זו כפיות טובה וסטירת לחי קשה מאד. כוחות הביטחון חייבים לעצור את האלימות ולאחר מכן להתפנות לניתוח עומק לגבי החיים הלאה" הבהיר השר דרעי.

    לאחר ששמע את העדויות הקשות מהעיר אמר דרעי, "אעביר לרה"מ ולקבינט את כל מה ששמעתי הערב בכדי שמקרים חמורים ביותר כמו שקרו לא ישנו".

    השר דרעי סיפר על המראות הקשים שנתקל בהם בתוככי העיר, "בדרכי לכאו ראיתי מכוניות שרופות. זה מזכיר את אירועי תרפ"ט. קראתי היום לראשי הרשויות במגזר הערבי: אתם חייבים לצאת ולהוקיע את הארועים החמורים בכל הכוח".

    השר שב והביע ביקורת חריפה על הציבור הערבי, "אי אפשר לדרוש אפליה מתקנת ולא מגנים ופועלים נגד התנהגות כזאת. תושבי לוד היקרים אתם חייבים לראות את התמונה הכוללת, העיר התפתחה בצורה מרשימה. העיר עברה מהפכה גדולה מאד בכל הקשור לניהול".



    0 תגובות