לאחר הכרזת מצב בחירום בלוד: עוצר לילי מלא בכל העיר

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לאחר הכרזת מצב בחירום בלוד: עוצר לילי מלא בכל העיר

    מהשעה 20:00 בערב ועד 4:00 לפנות בוקר יוטל עוצר לילי מלא בכל רחבי העיר לא יהיו כניסות ויציאות, ולא תהיה גישה למרחב הציבורי | כל המפר הוראות העוצר יסתכן ב -3 שנות מאסר

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפרעות הקשות של תושבי לוד הערבים כנגד תושבי העיר היהודים והסכנה הקשה לחייהם, ולאחר השחתת הרכוש ושריפת בתי כנסת וישיבות הוכרז בעיר לוד על מצב חירום שקיבלה תוקף משפטי הלילה.

    היום (רביעי) ולאחר הערכת מצב מיוחדת שהסתיימה כעת בראשות מפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, החליט מפקד מחוז מרכז, ניצב משה ברקת על הגבלות תנועה בתוך העיר לוד במהלך שעות הלילה, בכדי לשמור על שלומם, ביטחונם ורכושם של תושבי לוד.

    החל מהשעה 20:00 הלילה ועד השעה 04:00 מחר לפנות בוקר יחולו ההגבלות הבאות בשטח העיר לוד: איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר לוד. איסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר. איסור על כל אדם להיכנס לשטח העיר.

    תתאפשר יציאה למרחבים מוגנים בעת הצורך או לצורך קבלת טיפול רפואי דחוף וכן תתאפשר יציאה לצורך חיוני נוסף ובכפוף לאישור טלפוני של משטרת ישראל במספרים:
    08-9279201
    08-9279217
    ובשפה הערבית במספר: 08-9279123.

    בנוסף עומד לרשותכם מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל. במשטרה מבהיריםן כי כל המפר הוראה זו עובר עבירה שדינה עד שלוש שנות מאסר.

    מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל מבקשת מהציבור להערך בהתאם בשעות שנותרו טרם החלת ההגבלות ולהישמע להוראות השוטרים בשטח. המשטרה תמשיך לעשות הכל בכדי להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר והאזור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זו התשובה הפחדנית? לסגור את התושבים על מנעול ובריח? אינכם יכולים להשתלט על כמה פורעים? אי אפשר פשוט לירות בהם עד שיברחו כמו עכברים???