500 שוטרי מג"ב: מפקדה מיוחדת בעלת אמצעים טכנולוגים הוקמה בלוד

    בנצי לייזרוביץ' וקובי פינקלר No Comments on 500 שוטרי מג"ב: מפקדה מיוחדת בעלת אמצעים טכנולוגים הוקמה בלוד

    במשטרה החלו להזרים כוחות גדולים של מג"ב, מהמערך המודיעיני והסייבר לעיר לוד בכדי להשליט סדר בעיר. ראש הממשלה והשר לביטחון פנים לקחו את העיר לוד ברצינות והכריזו על גיוס מילואים של 16 פלוגות מג"ב. השר הוסיף כי שוקלים להכריז מצב חירום גם בעכו

    מוצאים את ספרי התורה מבית הכנסת שנשרף כמעט כליל בלוד צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוד, יממה לאחר שהוכרז מצב מיוחד על העיר החלו לזרום כוחות משטרה גדולים בעיר על מנת להשליט סדר, בעקבות כך הוחלט על הקמת מפקדה משימתית של מג"ב בלוד בפיקוד מפקד ביה"ס החילי של מג"ב, תנ"צ קובי קרני הכוללת יותר מ-500 לוחמי מג"ב, לוחמי החטיבה הטקטית של מג"ב, שוטרים, בלשים, חוקרים וגורמי אכיפה נוספים תוך הפעלת מערך מודיעיני טכנולוגי נרחב. שר הבט"פ אמיר אוחנה צפוי להגיע לחפ"ק המשותף של המשטרה בלוד.

    במשטרה אומרים כי הכוחות יפעלו בעיר לוד החל מהערב בנחישות וביד קשה נגד הפורעים במטרה להשיב את הסדר על כנו, לתת ביטחון לתושבי העיר ולאפשר חיי שגרה לאזרחים הנורמטיביים בעיר.

    ראש הממשלה נתניהו אמר היום בהערכת מצב בעכו, "מרקם החיים שכולנו שואפים אליו וכולנו היינו גאים בו, ויש כאלה שמנסים לפרום אותו – לא ניתן, נטפל בהם, נשליט את המשילות ונחזיר את עכו ואת ערי ישראל למסלול של שילוב, הצלחה ולקיחת חלק בפלא הישראלי. מי שחושב שיצליחו להסיג אותנו לאחור – הם לא יצליחו. בשילוב של מדיניות נכונה, השקעת משאבים וגם הרבה כוח במקום שצריך.

    אם מישהו חשב שלא תהיה כאן הנהגה מלוכדת, עוצמתית וחזקה בגלל שיקול כזה או אחר – טעו. אנחנו כאן ואנחנו מפעילים את כל כובד כוחנו ומשקלנו כדי להגן על מדינת ישראל מאויבים מבחוץ ומפורעים מבפנים".

    השר לביטחון פנים אמר בתום הערכת מצב עם ראה"מ בעכו: "נעשה הכל כדי לחזק את הביטחון האישי ולהשיב את החוק והסדר של אזרחי ישראל כולם. לצורך כך הוריתי על גיוס של 16 פלוגות מג"ב במילואים שיתגברו את משטרת ישראל".

    השר הוסיף, "בהובלת רה"מ 10 פלוגות מג"ב שמשרתות באיו"ש עוברות כרגע לתוך הארץ וצה"ל ימלא את מקומן באיו"ש. בנוסף הכרזנו אירוע חירום אזרחי בלוד ואנחנו נשקול את הצורך לעשות זאת גם בעכו. אנחנו מחויבים לביטחונם האישי של אזרחי ישראל ונעשה הכל כדי להשיב אותו".

    השר אוחנה עם ראה"מ בעכו:

    צילום: פלאש 90

    מעצרים בלוד:

    צילום: פלאש 90

     

    השר גנץ אמר שוחח עם 30 ראשי רשויות ערביות ואמר להם, "בעת הזו מוטלת עלינו, מנהיגי הציבור, האחריות לנהוג באופן מאחד ולעשות כל שניתן על מנת להרגיע את הרוחות ולמנוע כל אלימות. *רוב מוחלט של אזרחי ישראל הערבים הינם אזרחים שומרי חוק וסדר, ואסור לתת לשוליים קיצוניים לפגוע במרקם החיים המשותף. עלינו לגנות בכל מחיר כל מעשה אלימות ולעשות הכל כדי שהחיים יחזרו לסדרם".

    מעיריית לוד נמסר לתושבים: במידה ורכושכם ניזוק בפעולות איבה, יש לפנות למס רכוש לקבל פיצויים, בטלפון: 9454*

    במקרה ואתם נדרשים לסיוע בתהליך, פתחנו עבורכם מרכז סיוע לפתיחת פניות מול מס רכוש. חייגו: 050-5714315, היום (12.5.21) עד השעה 15:00 בצהריים ומחר (13.5.21) ובשבוע הבא, בין השעות 9:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.



    0 תגובות