הנשיא ריבלין: "שתיקת ההנהגה הערבית מהווה רוח גבית לטרור"

    איתי גדסי 1 Comment on הנשיא ריבלין: "שתיקת ההנהגה הערבית מהווה רוח גבית לטרור"

    הנשיא ריבלין בהתייחסות נוספת לפרעות בערים המעורבות: ""שתיקת ההנהגה הערבית אל מול הפרעות הללו היא שתיקה מחפירה שמהווה רוח גבית לטרור ולפרעות ומעודדת את הקרע בתוך החברה שבה אנו חיים ונמשיך לחיות גם כשהכל יעבור"

    נשיא המדינה ראובן ריבלין צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה, ראובן ריבלין יוצא בחריפות נגד הפרעות בלוד: "מראה הפוגרום בלוד והפרעות ברחבי ישראל על ידי המון ערבי מוסת וצמא דם, שפגע בחיי אדם, ברכוש, ואף שלח ידו בקודשי ישראל, הוא בלתי נסלח. ההשלכה של דגל ישראל על ידי פורעים ערבים, והחלפתו בדגל פלסטיני, היא פגיעה ברוטאלית בחיים המשותפים במדינת ישראל".

    הנשיא אף הפנה אצבע מאשימה להנהגה הערבית: "שתיקת ההנהגה הערבית אל מול הפרעות הללו היא שתיקה מחפירה שמהווה רוח גבית לטרור ולפרעות ומעודדת את הקרע בתוך החברה שבה אנו חיים ונמשיך לחיות גם כשהכל יעבור".

    ריבלין קרא לרשויות לפעול: "על ממשלת ישראל לרדוף אחר הפורעים ביד קשה, ולהשיב את הביטחון והסדר גם תוך כדי מלחמה בלתי מתפשרת בטרור העזתי".

    הנשיא פנה לאזרחים המותקפים ברקטות מרצועת עזה ואמר: "עקבו בתשומת לב רבה להנחיות ההתגוננות, וחזקו את הקרובים לכם. כוחותינו הלוחמים בשעה זו יוכלו לכל אויבנו, כפי שיכולנו תמיד. נהיה להם כולנו לגב ולמשענת".

    "זו ברירת חיינו", הוסיף ריבלין "להיות מוכנים וחמושים, חזקים ונוקשים, נכונים להגן על הבית שלנו. אנחנו נתגבר על עת המבחן הזו, ונצא ממנה מלאי בטחון ועוצמה. זוהי המדינה של כולנו, ולפני הכל, עלינו להיות נאמנים לה ולחוקיה".

    ריבלין שיגר את תנחומיו למשפחות הפצועים וההרוגים: "אנו מחזקים את המשפחות השכולות בחיבוק אמיץ של נחמה בשעות הקשות הללו, ומתפללים להחלמתם השלמה של הפצועים".



    1 תגובות

    מיין תגובות