אופה לחם של סאוטר – מסדר לכם חג שבועות טעים ומפנק

    עפר גדנקן No Comments on אופה לחם של סאוטר – מסדר לכם חג שבועות טעים ומפנק

    וגם: מתכון ללחם מהיר ביותר – תוכנית מספר 7 של אופה לחם Sauter

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חג השבועות הולך ומתקרב, תפריטי הארוחות רוקמים עור וגידים. אופה הלחם של Sauter, דגם BM1303 משנה לכם את כל מהות הבישול והאפייה ומסדר לכם מאסטר אישי שיעבוד אתכם צמוד. כשמשתמשים במכשירים חשמליים מקצועיים ואיכותיים, כל הטעם הסופי של הארוחה שונה לחלוטין.

    לאופה הלחם של Sauter מגוון מאפיינים וכ-15 תוכניות אפיה שונות. אופה הלחם שמגיע עם תבנית טפלון המונעת הדבקה נשמר קר חיצונית גם בזמן האפייה וכך אינו מהווה סכנה לילדים או למבוגרים. הוא מאפשר לכם לבחור רמת אפייה השחמה וכן תכנות מוקדם עד 15 שעות מראש.

    אופה הלחם של Sauter מביא לכם תוכנית אפייה בסיסית לצד אפייה מהירה וכן תוכנית לאפיית בגטים, קמח חיטה מלאה בנוסף לאפייה ללא גלוטן, אפשרות לישה, הכנת עוגות, בצק לפסטה, יוגורט, ריבה וכו'.

    לחג השבועות אין כמו מכשיר שמתמחה בבצק, פסטות ואף דברי חלב – מאסטר בבישול ואפייה שיעניק אריזה מושלמת לכל מה שאתם צריכים במטבח

    מתכון ללחם מהיר ביותר – תוכנית מספר 7 של אופה לחם Sauter

    החומרים:

    5 כוסות קמח. 3 כפות שמן. 2 כפיות מלח. 2 כפות סוכר. 1 ביצה. 430 מ"ל מים חמימים. 2 כפיות שמרים יבשים.

    ההכנה:

    מכניסים את להב הלישה לתבנית הלחם ולאחר מכן את מרכיבי הבצק באופן הבא: מים, קמח וביצה. במרכז כל המרכיבים מניחים את השמרים. במידה ומתכוונים להשתמש בתוכנית השהייה, אין לערבב שמרים עם מים, מלח או סוכר כדי למנוע מהם להתקלקל. מכניסים את התבנית לאופה הלחם וסוגרים בעדינות את המכסה. מפעילים את המכשיר. בצג ה- LCD יופיע הכיתוב: MENU 1 TIMER 3:45 לוחצים על התפריט כדי לבחור את סוג הלחם הבסיסי Basic.

    בוחרים בגוון השחמה רצוי ולוחצים לסירוגין על לחצן גודל הלחם להתאמת משקל. במידה ואינכם רוצים להשהות את תהליך ההכנה, לחצו על כפתור התחלה/עצירה. אם ברצונכם לעצור את אופה הלחם, לחצו על אותו כפתור במשך שניה לפחות. בצעו את הפעולה הרצויה והמשיכו את התהליך. אל תגעו בלוח הבקרה במהלך הפעולה.

    תוכנית הכנת הלחם מסתיימת כשזמן ההפעלה בצג מגיע ל-0:00. יישמעו 10 צלילי 'ביפ' לתזכורת ולאחר מכן אופה הלחם עובר לתהליך שמירה הטמפרטורה. לאחר שמירה של שעה, ישמעו 10 צלילים נוספים, נורית חיווי הפעולה תפסיק להבהב והמכשיר יחזור למצב הראשוני.

    אם לא תרצו שיפעל תהליך שמירת טמפרטורה, לחצו על לחצן התחלה/עצירה למשך שניה אחת. המכשיר ישמיע צליל ויחזור למצב הראשוני. כאשר אופה הלחם מציין שהתוכנית הסתיימה, נתקו אותו מרשת החשמל לפני שתוציאו את הלחם. משכו את תבנית הלחם מהמכונה עם כפפות מבודדות לחום. הפכו את התבנית בעדינות עד שהלחם ייפול וחבשו את הכפפות כדי להוציא את הלהב מאחורי הלחם. לאחר מכן, הלחם שלכם מוכן לארוחה.

    לפני הוצאת הלחם, לחצו התחלה/עצירה במשך שניה אחת כדי להפסיק את פעולת אופה הלחם



    0 תגובות