המסעדות המפורסמות יוצאות מתל אביב ליעד חדש

    עפר גדנקן No Comments on המסעדות המפורסמות יוצאות מתל אביב ליעד חדש

    MEATOS ו- FISH MARKET המסעדות המפורסמות יוצאות מתל אביב ל- D City

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המסעדות המבוקשות MEATOS ו- FISH MARKET, אשר נודעו שנים במקומן בתל אביב, מרחיבות לראשונה את תחום פעילותן ויוצאות גם מחוץ לתל אביב. המקום היחיד עד כה בארץ שהצליח לגרום להן לצעד משמעותי זה, הוא D City, בירת העיצוב והבילוי של ישראל שתושק בחודש יוני הקרוב ליד ירושלים.

    MEATOS, מסעדת בשרים כשרה שהוקמה בשנת 2004 על ידי הבעלים והשף קובי עבד, מתוך חזון להעניק פתרון קולינארי איכותי לשומרי הכשרות, והפכה מאז למוסד תל אביבי מוכר ואהוב.

    FISH MARKET, מסעדת דגים חלבית כשרה, המתמחה בדגים וגבינות בוטיק. המטבח מייצר בכל יום מנות דגים בסגנון יווני – ים תיכוני המורכב מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. פיש מרקט מאופיינת בעיצוב ואווירה ים תיכונית החל מעיצוב החלל וכלה בנגן בוזוקי המלווה את הישיבה במקום.

    שתי הסנוניות הללו הן חלק מעשרות מסעדות שהצטרפו לD City ויהוו חלק משמעותי ממתחם הבילוי והקולינריה החדש שיוקם במקום.

    "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותם של קבוצת MEATOS למתחם הדי סיטי", אומרת מורן עירוני, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קס גרופ, החברה היזמית המתמחה בהקמת מתחמי בוטיק בארץ ובעולם. "אני בטוחה שמסעדות אלו יעשו מהפכה בתחום ההסעדה והבילוי באזור, מה שירושלים והסביבה מאד זקוקים לו."

    מתחם העיצוב והבילוי הגדול במזרח התיכון, D City, מחולל מהפכה בתחום העיצוב ואליו ינהרו אזרחי ישראל ותיירים מרחבי העולם. המתחם מציע מגוון אטרקציות, היצע רחב של מותגים, שטחים פתוחים לטיול עם כל המשפחה, ברים ומסעדות, הופעות ועוד. לקוחות שמחפשים מענה לצרכי עיצוב חללים, מוצרי לייף סטייל משלימים וחווית קנייה שונה ואיכותית – ימצאו עולם חדש של אפשרויות במקום אחד, נוח, מרתק ומקצועי.



    0 תגובות