תא"ל צביקה פוגל: "אנחנו יודעים להגיע לארכיון הגרעין, אבל לא לאיסמעיל הנייה?"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on תא"ל צביקה פוגל: "אנחנו יודעים להגיע לארכיון הגרעין, אבל לא לאיסמעיל הנייה?"

    תא"ל במיל' צביקה פוגל בריאיון ל'קול חי': "לו אני עכשיו מקבל החלטות אני מורה לצבא להכריע את החמאס ולדאוג שזו תהיה המלחמה האחרונה. מחסל את כל ראשי החמאס, ללא יוצא מן הכלל החל מהבוקר. כל יום 50-100 מהם מחזירים את נשמתם. אם אני יודע להגיע לארכיון של הגרעין בטהרן, אני לא יודע איפה ישן איסמעיל הנייה?"

    תא"ל במיל' צביקה פוגל צילום: ויקיפדיה
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: ויקיפדיה

    ראש מטה פיקוד הדרום לשעבר, תא"ל במיל' צביקה פוגל מותח ביקורת על מנהיגי המדינה ואומר כי הבעיה היא שאין להם תוכניות מסודרות: "בוודאי שלא צפינו את העוצמה הזו. אם היית מסתכל על המנהיגים אתמול ראית שאין להם מה להגיד. הם חוזרים על אותן אמירות שחוקות מהעבר. הם התחילו להפנים אתמול שמה שנקרא 'שנים של שקט' היה רק אצלנו. בינתיים בחמאס התחמשו, התעצמו והתכוננו למערכה הזאת. פה, בישראל לא הכינו תוכניות פעולה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר פוגל: "שמענו אתמול את המנהיגים. אתה יודע להגדיר לי היום מה מטרת המבצע עכשיו בעזה? הם יודעים להתנהג כמו בריונים ולהגיד 'נכה בהם חזק'. ככה לא מתנהגת מדינה. לו אני עכשיו מקבל החלטות אני מורה לצבא להכריע את החמאס ולדאוג שזו תהיה המלחמה האחרונה. מחסל את כל ראשי החמאס, ללא יוצא מן הכלל החל מהבוקר. כל יום 50-100 מהם מחזירים את נשמתם. אם אני יודע להגיע לארכיון של הגרעין בטהרן, אני לא יודע איפה ישן איסמעיל הנייה?"

    פוגל הוסיף: "אני לא אוהב להגיד את זה אבל זה סדר העדיפויות: אם זו אימא ישראלית אחת בוכה או אלף אימהות פלסטיניות – אז אלף אימהות פלסטיניות. לי זה ברור. אז אם המחבלים, שאגב הם כבר מזמן מדינה ולא ארגון טרור, אם הם נמצאים מתחת לבית חולים אז אני ידאג להביא את החימוש הכי מדויק והכי טוב ולפגוע בהם שם. ואם כל ביה"ח יקרוס בגלל זה – אז אני יודע להסתכל בעיניים של הציבור הישראלי ולהגיד 'עשיתי הכל כדי להגן על ריבונותה של מדינת ישראל'. עולם קצת יכעס עלינו בהתחלה אבל אחרי זה הוא יעמוד וימחא כפיים. הוא כועס כי אנחנו חלשים ולא חד משמעיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צביקה פוגל צריכים שר בטחון כמוך!!!!!