חדש ביקבי כרמל

    עפר גדנקן No Comments on חדש ביקבי כרמל

    תירוש המקורי של יקבי כרמל עם חדשנות מרעננת לשבתות הקיץ תירוש רוזה ותירוש מבעבע העשויים מ-100% ענבים מובחרים ללא תוספות מים או סוכר
    הסדרה האזורית של יקבי כרמל מתחדשת עם בציר חדש ונראות משודרגת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לצד הסדרה המקורית של תירוש כרמל אדום ולבן, יקבי כרמל מובילים חדשנות מרעננת עם תירוש רוזה וסדרת המבעבעים של תירוש, הממשיכים את מסורת הייצור המוקפדת והטעם הייחודי של תירוש.

    אחרי עשרות שנים שתירוש המקורי של יקבי כרמל מלווה את סעודות השבת והחג, סדרת תירוש התרחבה ומציעה כיום חדשנות לצד הטעמים המסורתיים ותהליכי הייצור המוקפדים שהפכו את תירוש למיץ הענבים האהוב שמחבר דורות של אנשים לסעודות השבת. התירוש המקורי מציע את תירוש כרמל אדום ותירוש כרמל לבן שמייצגים את המסורתיות והחיבור לעונג שבת, ואילו הרוזה והמבעבעים של תירוש מביאים תוספת מרעננת של חדשנות לתוך המותג האהוב והמוכר.

    תירוש רוזה הינו מהדורה בלעדית ליקבי כרמל, המאופיין בגוון ורדרד המהדר את שולחן השבת, וטעמו הייחודי הוא פירותי ורענן במתיקות מעודנת. המוצר מופק מענבי יין איכותיים, שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. ענבי היין המשמשים לייצור תירוש רוזה גדלים בכרמים של יקבי כרמל ברחבי הארץ, ועוברים הליך בציר קפדני ועדין ממגוון הכרמים המובילים והאיכותיים של יקבי כרמל הפזורים ברחבי הארץ. הוא מתאים להגשה צוננת המתאימה במיוחד לשבתות הקיץ, וכך ניתן ליהנות מתירוש מרענן בעל צבע ייחודי וטעם מופלא העשוי מ-100% ענבים מובחרים וללא תוספות מים או סוכר.

    בנוסף, לסדרת "תירוש כרמל המקורי" – אדום, לבן ורוזה – הצטרפו השנה שני שחקני חיזוק נוספים ומפתיעים: 'תירוש כרמל מבעבע אדום', בעל טעמים של פירות אדומים: תות שדה, פירות יער, חמוציות ודובדבנים, בעל חמצמצות ומתיקות משולבת, ו'תירוש כרמל מבעבע לבן' פרחוני, מעוגל עם נגיעות של אפרסק בשל. הבעבוע הטבעי והמעודן בתירוש כרמל מבעבע, מאזן את מתיקותו הטבעית של התירוש, כך שמתקבלת מתיקות מאוזנת עם מעט חמצמצות המוסיפה עניין וגיוון בסעודות השבת והחג.

    יחד, סדרת תירוש של יקבי כרמל מאפשרת ליהנות מגיוון לצד הקפדה על טיב הייצור ושימור הטעמים האהובים שהם חלק מאווירת עונג שבת בקרב משפחות רבות.

    הסדרה האזורית של יקבי כרמל, המבוססת על זני ענבים קלאסיים ממיטב אזורי הכרמים של ישראל, מתחדשת עם בציר חדש ונראות משודרגת.

    הסדרה האזורית של יקבי כרמל הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים המבוססת על זני ענבים קלאסיים ממיטב אזורי הכרמים בישראל. כל אחד מיינות הסדרה נותן ביטוי עוצמתי לאזור הכרם הנבחר שממנו הגיע, ובכך מביא לידי ביטוי מעל מאה שנות למידה וחקר האדמה והאקלים.

    עכשיו, לקראת חג השבועות, תוכלו ליהנות משנת הבציר החדשה של הסדרה האהובה ומהנראות החדשה שהותאמה במיוחד לאווירת האזורים שמאפיינת את הסדרה. הבציר החדש כולל את היינות האדומים והלבנים של הסדרה, כאשר שנת הבציר של היינות האדומים קברנה סוביניון, קברנה שיראז ומרלו הינה 2019, ואילו שנת הבציר של הגוורצטרמינר והרוזה הינה 2020. יינות הסדרה, ובפרט רוזה וגוורצטרימינר, יכולים להשתלב היטב עם מאכלי החלב והגבינות של החג, כאשר יתר יינות הסדרה מתאימים ללוות את סעודות החג עם מאפייניהם הייחודיים.

    יינות הסדרה הינם:

    קברנה סוביניון – יין אדום יבש מאזור הרי יהודה המאופיין בגוון ארגמני עמוק ובשומת של אוכמניות, קסיס ואקליפטוס, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. היין התיישן במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון, יתאים יחד עם קדרות בשר ופסטה ברוטב בשר.

    קברנה שיראז – יין אדום יבש מאזור הגליל המאופיין בגוון ארגמני עמוק ובשומת של פטל שחור, תבלינים ושוקולד מריר, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. היין התיישן במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון, והוא מתאים יחד עם קדרות בשר .

    מרלו – יין אדום יבש מאזור הגליל המאופיין בגוון סגול עמוק ובשומת של שזיף, קסיס ומנטה, גוף מלא, מרקם קטיפתי עם טאנינים משולבים וסיומת ארוכה ומאוזנת. היין היישן במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, והוא מתאים יחד עם בשר ופסטות ברוטב בשר.

    גוורצטרמינר – יין לבן חצי יבש מאזור הגליל המאופיין בגוון זהוב ירקרק, בארומה של ליצ'י, ורדים וחבושים אפויים. היין התיישן במשך 3 חודשים, והוא מתאים יחד עם גבינות קשות.

    רוזה – יין רוזה יבש מאזור הרי יהודה המאופיין בגוון ורוד בהיר וניחוחות של תותי יער, פטל, ורדים ותבלינים. היין התיישן במשך 3 חודשים, והוא מתאים יחד עם גבינות רכות.

    במקביל להשקת הבציר החדש ליינות הסדרה, מקבלת הנראות של הסדרה תוספת שדרוג שהופכת אותה לאלגנטית ועדינה. על כל בקבוק מופיע בעל חי המסמל את אזור הגידול של הענבים, וכעת בנראות המחודשת נוספו קווים המדמים פוטוגרפיה של האזורים להמחשת המהות של הסדרה הייחודית.

    כל יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



    0 תגובות