ראה"מ נתניהו: "חמאס וג'יאהד ישלמו מחיר כבד – דמם בראשם"

    מוטי סבן No Comments on ראה"מ נתניהו: "חמאס וג'יאהד ישלמו מחיר כבד – דמם בראשם"

    ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת הערב משגר מסר ברור לארגוני הטרור: "חיסלנו עשרות מחבלים, כולל מפקדים בכירים, הפצצנו מפקדות של החמאס, מוטטנו בניינים ומגדלים שמשמשים את ארגוני הטרור – נמשיך בכל העוצמה"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן הערב (שלישי) הצהרה משותפת עם שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש השב"כ. ננתיהו בפתח דבריו עדכן: "אנחנו בעיצומה של מערכה כבדה – מבצע "שומר החומות". צה"ל תקף אתמול והיום מאות מטרות טרור של החמאס והג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. חיסלנו עשרות מחבלים, כולל מפקדים בכירים, הפצצנו מפקדות של החמאס, מוטטנו בניינים ומגדלים שמשמשים את ארגוני הטרור. אנחנו ממשיכים לתקוף בכל העוצמה".

    ראש הממשלה שיגר מסר ברור לראשי החמאס, "סיימנו עכשיו התייעצות והערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון וקיבלנו החלטות. חמאס והג'יהאד האסלאמי שילמו ואני אומר לכם כאן, ישלמו מחיר כבד מאוד על התוקפנות שלהם. אני אומר כאן הערב – דמם בראשם".

    נתניהו פנה לאזרחי ישראל ואמר, "אזרחי ישראל, אנחנו עומדים מאוחדים מול אויב שפל. כולנו דואבים על ההרוגים, כולנו מתפללים לשלום הפצועים, כולנו עומדים מאחורי צה"ל וכוחות הביטחון".

    ראש הממשלה דרש לשמור על ההנחיות הבטיחות, "אני מבקש מכולכם, בלי יוצא מן הכלל, לקיים את הנחיות פיקוד העורף בקפדנות – להיכנס למרחבים המוגנים – זה בפירוש מציל חיים. אני אומר לכם הערב דבר נוסף, המערכה הזו תיקח זמן. בנחישות, באחדות ובעוצמה נשיב את הביטחון לאזרחי ישראל".



    0 תגובות