הנשיא לשעבר טראמפ תוקף: "חוסר התמיכה בישראל מובילים להתקפות"

    שלמה ריזל No Comments on הנשיא לשעבר טראמפ תוקף: "חוסר התמיכה בישראל מובילים להתקפות"

    נשיא ארה"ב ה-45 דונלד טראמפ הוציא הודעת תמיכה נחרצת בישראל, על רקע המתקפות כנגדה וחוסר התמיכה הבוטה של ממשל ביידן בישראל. בהודעה המיוחדת תקף טראמפ את ביידן על חולשתו וכתב, "תחת ביידן, העולם נעשה אלים יותר"

    ידידות אמיצה שהביאה להישגים. טראמפ ונתניהו צילום: פלאש 90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההסלמה הביטחונית החמורה בדרום, בירושלים ובתוך הערבים המעורבות בישראל, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הנחשב לידיד ישראל הטוב ביותר מאז הקמת המדינה, הוציא הודעה הערב (שלישי) בה הוא תוקף את אוזלת היד של ממשל הנשיא ביידן שמביאה לגל האלימות.

    בהודעת הנשיא ה-45 של ארה"ב דונלד טראמפ נכתב: "כשכיהנתי בתפקיד היינו ידועים כנשיאות השלום, מכיוון שהיריבים של ישראל ידעו שארצות הברית עומדת חזק עם ישראל ותהיה תגמול מהיר אם ישראל תותקף. תחת ביידן, העולם נעשה אלים יותר ויציב יותר מכיוון שחולשתו של ביידן וחוסר התמיכה בישראל מובילים להתקפות חדשות על בעלות בריתנו".

    הנשיא לשעבר הבהיר, "אמריקה חייבת לעמוד תמיד עם ישראל ולהבהיר כי על הפלסטינים לסיים את האלימות, הטרור והתקפות הרקטות ולהבהיר כי ארה"ב תמיד תתמוך בתוקף בזכותה של ישראל להגן על עצמה".

    הנשיא לשעבר תקף את הדמוקרטים, "באופן לא ייאמן, הדמוקרטים ממשיכים לעמוד גם לצד הנציג האנטי-אמריקני המטורף אילהן עומר, ואחרים, שתוקפים בפראות את ישראל בזמן שהם נתונים לתקיפת טרור".

    בתוך כך, דוברת הבית הלבן מסרה: הנשיא ביידן מתודרך כל העת על המצב בישראל. הוא עודכן עכשיו על-ידי היועץ לביטחון לאומי. קוראים למנוע הסלמה. הנשיא והצוות שלו ימשיכו לעקוב מקרוב אחרי האירועים"



    0 תגובות