480 שיגורים לעבר ישראל; חמאס מאיים לשגר טילים על ת"א הערב

    שלמה ריזל No Comments on 480 שיגורים לעבר ישראל; חמאס מאיים לשגר טילים על ת"א הערב

    צה"ל ממשיך את התקיפות ברצועה ואף הורה לדיירי מגדל בעיר להתפנות לקראת הפצצתו | בחמאס מאיימים כי יגדילו את הטווח לת"א ואף יגדילו את המטחים יותר מהמטח על אשקלון | 150 שיגורים נפלו בשטח הרצועה

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המשך התקיפות הקשות והסיכולים הממוקדים ברצועת עזה, בעזה דיווחו כי צה"ל הורה לדיירי מגדל בעזה להתפנות לקראת הפצצת המגדל. לפי ‏רשת 'אל-ערבייה' ישראל פנתה למצרים בבקשה לתווך בעניין השגת הפסקת אש ברצועה. מוקדם יותר היום המצרים דיווחו שישראל דוחה כל ניסיון להביא להפסקת אש.

    הקש בגג למדגל הערב ברצועה:

    צילום: פלאש 90

    לאחר הפצצת המגדל:

    צילום: פלאש 90

     

    מדובר צה"ל נמסר: נכון לשעה זו, זוהו כ-480 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל וכן כ-150 שיגורים כושלים שנפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-200 שיגורים

    בתגובה, דובר חמאס אבו עוביידה העביר מסר מאיים לישראל ואמר: "אם האויב יתמיד והפציץ מגדלים אזרחיים, אז תל אביב תהיה במתקפת טילים קשה שתעלה על מה שקרה באשקלון". זה האיום החמור ביותר של חמאס והם מתכוננים לשעה 21:00.

    ‏שר המודיעין ‎אלי כהן אמר: "חמאס הוא זה שאחראי להסלמה והוא זה שישלם את המחיר, עם ארגוני הטרור האחרים בעזה שכבר סופרים עשרות הרוגים – כולל פעילים בכירים. מי שפוגע בנו צריך לדעת שדמו בראשו".

     



    0 תגובות