מובלעת מסוכנת בלב המדינה: לוד בוערת והתושבים היהודים חוששים

    שלמה ריזל ובנצי לייזרוביץ' 1 Comment on מובלעת מסוכנת בלב המדינה: לוד בוערת והתושבים היהודים חוששים

    ניידת משטרה ואוטובוס הועלו באש ע"י פורעים ערבים בלוד לאחר הלווית הפורע הערבי שנהרג אמש | תושבי לוד חוששים מהידרדרות מסוכנת ואנרכיה בעיר ומתארגנים להגנה עצמאית | ח"כ בן גביר הגיע לחזק בביהמ"ש את היהודי שהגן על חייו וחייו משפחתו ועצור כעת | תיעוד המהומות הקשות

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הלווית הפורע הערבי שנהרג אמש לאחר שסיכן חיי יהודים בעיר, יצאו חמולות ערביות בעיר לפרעות נוספות כנגד תושבי לוד היהודים. במהלך הפרות הסדר האלימות ע"י מאות פורעים נפצע שוטר, ניידת משטרה הועלתה באש ואוטובוס נוסעים נשרף כליל.

    התושבים מספרים כי הם מסתגרים בבתים מפחד השכנים הערבים, שמא יכלו בהם את זעמם לאחר הלוויה האלימה. לא מרגישים בטוחים כאן בלוד מבהירים התושבים ומוסיפים אנחנו בחרדה מפני הבאות. בתוך הקהילה היהודית לא סומכים על המשטרה ומתארגנים לשמירה על האזורים היהודים בעיר ע"י מתנדבים.

    התושבים היהודים מתארגנים להגנה על היהודים בלב המדינה לקראת הלילה: צילום: חיים סבג.

    ח"כ שולי מועלם כתבה: "זה הרכב של הבן שלי שעולה עכשיו באש. בני וכלתי גרים בשכונת רמת אשכול בלוד. מסע הלויה הסתיים והתחילו שוב פרעות בשכונה, אין שום כוחות בשכונה שיעצרו בעדם, אם לא נתעורר גם החיים שלהם בסכנה הלילה. השתגענו לחלוטין".

    תמונת הרכב הבוער:

     

     

    בתוך כך, בית משפט השלום בראשל"צ האריך לפני זמן קצר את מעצרם של שלושת היהודים שהגנו על חייהם וחיי משפחתם מפני הפורעים הערבים, במהלך האירוע ירה אחד מהיהודים למוות בפורע ערבי שסיכן את חייהם.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע לדיון בבית המשפט ונאם בהפגנת התמיכה בעצור ואמר: "הכתובת הייתה על הקיר וכולנו ראינו את ההתפרעויות והלינץ' שקרה השבוע בלוד. לצערי, המשטרה ששוב גילתה אוזלת יד, לא עשתה דבר כדי לעצור את הפורעים ונזכרה להגיע רק כשיהודי נאלץ להגן על חייו ולירות".

     

    בדברי נאומו אמר: "רק במדינת ישראל עוצרים מי שמגן על חייו וחיי חבריו, זה אבסורד".

    ח"כ בן גביר הוסיף וקרא לממשלה: "ממשלת ישראל: אנחנו במלחמה, והגיע הזמן להילחם ולהדביר את הטרור. יש לשחרר לאלתר את היורה שהגן על חייו ולהעניק לו צל"ש".

     

    תיעוד הפרעות בלוד היום: הסרטונים מתפרסמים על פי סעיף 27א לזכויות יוצרים. אם אתם יודעים מי היוצר תשלחו לנו ונוסיף לו קרדיט.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות