ליל הבדולח בלוד: בקהילה היהודית קוראים לציבור להגיע ולחזק את העצור

    שלמה ריזל 1 Comment on ליל הבדולח בלוד: בקהילה היהודית קוראים לציבור להגיע ולחזק את העצור

    לאחר מעצרו של היהודי שהגן על חייו וחייו משפחתו והניס את הפורעים הערבים שניסו לפגוע ביהודים תמימים בלוד, הרוחות בעיר ובעולם היהודי סוערות על מעצרו. היום התקיים דיון בביהמ"ש השלום בראשון לציון, בקהילה קוראים לציבור הרחב להגיע ולחזק את העצור ובני משפחתו

    התפרעויות של אספסוף ערבי אמש צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הלילה הקשה בעיר לוד בו הוצתו תלמודי תורה וישיבות, רכוש של יהודים הושחת וחיי יהודים היו מאויימים ובסכנה ממשית. אחד מבני הקהילה היהודית בעיר הגן על עצמו מול אספסוף פורעים ערביים אלים שניסה לפגוע בחיי יהודים, ירה בתגובה לעבר אחד הפורעים והרגו, המשטרה עצרה את היהודי והרוחות בעיר ובעולם היהודי סוערות מאז אמש.

    בקהילה היהודית בעיר כועסים על התנהלות המשטרה ומאשימים אותה בסיכון חיי היהודים בעיר ואומרים, "חברינו מהקהילות השונות, נעצרו במהלך היום לאחר שהגנו בגופם על תושבים רבים הלילה בעיר בפני התקפת טרור".

    בקהילה מסבירים את אירועי הלילה ואומרים כי "העצורים, בעלי משפחות, אבות לילדים קטנים, משרתים פעילים במילואים, פעילים חברתיים בעיר, נאלצו הלילה לירות מנשק שמחזיקים ברישיון, בכדי להניס פורעים רעולי פנים אשר תקפו קבוצה גדולה של תושבי העיר ובתים באמצעות אבנים, אלות ובקבוקי תבערה".

    עוד הוסיפו, "לילה קשה עבר על תושבי לוד תחושה של פוגרום – רכבים הוצתו, בתי כנסת נפגעו, אזרחים עברו לינץ' ופונו לבתי החולים".

    הציבור לא ישתוק על העוול שנגרם לחבר הקהילה מודיעים בלוד ומבהירים כי "העובדה שהמשטרה מפקירה את אזרחיה תחילה לשמש מגן אנושי, ולאחר מכן חוקרת אותם על רצח צריכה להדיר שינה מעיני הציבור".

    לכן הציבור נקרא לחזק את היהודי העצור בשל הגנה על חייו וחיי משפחתו, "אנו קוראים לציבור להגיע היום בשעה 17:00 ליד בית משפט השלום בראשון לציון לחזק את אחינו ולדרוש את שחרורם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני גרה שם מבטיחה שעדיף טילים מרימוני הלם אין יום אין לילה יש רק אש ודםםםםםםם