סמוטריץ' דורש: סיוע צבאי למשטרת ישראל מול הפורעים

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' דורש: סיוע צבאי למשטרת ישראל מול הפורעים

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפנייה לראש הממשלה, לשר הביטחון ולשר הבט"פ: "אין מדובר ב'הפרות סדר' כפי שנאמר בתקשורת, מדובר במלחמה לכל דבר ועניין"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה היום (שלישי) לראש הממשלה, לשר הביטחון ולשר לביטחון פנים בדרישה להביא סיוע של כוחות צבאיים למשטרת ישראל: "זו העת להכניס כוחות צה"ל לסיוע למשטרה במיגור הטרור והשבת השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

    "בימים האחרונים, וביתר שאת בשעות האחרונות, מתגברות פעולות טרור אלימות של ערביי ישראל בערי ישראל כנגד יהודים. אזרחים רבים, ביניהם גם נשים וילדים רכים נמצאים בסכנת חיים מתמדת ומסוכנת", כתב סמוטריץ'. "חשוב להבהיר, אין מדובר ב'הפרות סדר' כפי שנאמר בתקשורת, מדובר במלחמה לכל דבר ועניין".

    לדבריו: "משטרת ישראל עושה ככל יכולתה, מעל ומעבר, ואני מבקש לחזק את השוטרים והמפקדים בעבודת הקודש שלהם. עם זאת, נראה כי למשטרת ישראל אין את סדר גודל הכוחות הנדרש בכדי להתמודד בכוחות עצמה עם אירועים בסדר גודל ובפריסה כזו בו זמנית, מה שמשאיר אירועים רבים בחוסר טיפול או בטיפול חלקי במשך זמן רב ומעמיד בסכנת חיים את אזרחי המדינה. אזרחים מותקפים מוצאים עצמם מתקשרים למשטרה במשך דקות ארוכות תחת אש תופת ופניותיהם מושבות ריקם, זה אינו מקרה מקומי אלא תופעה נרחבת בערים שונות ובזמנים שונים".

    סמוטריץ' הדגיש: "זו העת להכניס כוחות צה"ל לסיוע למשטרה במיגור הטרור והשבת השקט והביטחון לאזרחי ישראל. אני מודע לרגישות של הפעלת כוחות צה"ל מול אזרחים, עם זאת, כאמור, אין מדובר בהפרות סדר אזרחיות אלא במאבק לאומי ולאומני אלים ומלחמתי שמצדיק זאת. אבקשכם להורות על גיוס כוחות מילואים לצה"ל ועל ציוותם לסיוע למשטרת ישראל".

    "זאת ועוד", הוסיף "מסגרת הטיפול בטרור ובאלימות הנרחבת יש להטיל מגבלות תנועה משמעותיות ואף עוצר על הערבים במקומות המועדים. המציאות היא שאם לא מוטל עוצר על המחבלים, נוצר עוצר דה-פקטו במשך שעות על גבי שעות ליהודים טובים, אזרחים שומרי חוק שאינם יכולים לקיים שגרת חיים".

    "רגע לפני איבוד שליטה חלילה, אני קורא לכם להפעיל את הכוחות והיכולת שנמצאות בידי מערכת הבטחון ולקטוע באחת את היד אשר קמה עלינו לכלותינו בתוך ערינו. חובתה הראשונה ביותר של המדינה היא לשמור על חיי אזרחיה וכך מצופה שתנהגו", כתב סמוטריץ'.



    0 תגובות