אין גבול: הפורעים הערביים התפרעו ברחבת המיון ב'אסף הרופא'

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אין גבול: הפורעים הערביים התפרעו ברחבת המיון ב'אסף הרופא'

    לאחר שהפצועים מהפרעות הגיעו לבית החולים אסף הרופא לקבלת טיפול רפואי, הגיעו לשם גם הפורעים הערביים והתפרעו ברחבת המיון בבית החולים | הפורעים זרקו אבנים, השחיתו ציוד ואיימו על הצוותים הרפואיים שנאלצו להסתתר מחשש לחייהם

    בית חולים אסף הרופא • אילוסטרציה צילום: פייסבוק
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא עוצרים באדום: עשרות פורעים ערביים התפרעו ברחבת המחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז הרפואי 'שמיר' אסף הרופא. זאת, בהמשך לאירועי הפרות הסדר במהלך הלילה ברמלה ולוד ולאחר שהפצועים מאותם פרעות הגיעו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

    בבית החולים מספרים כי "תוך זמן קצר התגודדו עשרות מתפרעים מאותם אירועים ברחבת המיון, החלו להשתולל, זרקו אבנים, השחיתו ציוד, קללו ואיימו על הצוותים הרפואיים שנאלצו להסתתר מחשש לחייהם, וכן הופנו איומים מפורשים כלפי בני המיעוטים בצוות הרפואי על כך שהם ממשיכים לעבוד במלר"ד בתקופה זו".

    הצוותים הרפואיים נאלצו לפנות חלק מהמטופלים לאזורים מוגנים ולהסתגר במשך דקות ארוכות מחשש לחייהם. כוחות המשטרה והיס"מ שהוזעקו למקום, נאלצו לפזר את המתפרעים באמצעות רימוני הלם.

    מבית החולים נמסר כי "המרכז הרפואי שמיר שעושה ימים ולילות לטיפול בכלל האוכלוסיה מכלל המגזרים ללא אפלייה, רואה בחומרה רבה תקיפה ואיומים של צוותים רפואיים והשחתה של ציוד שנועד לשרת את מטופליו. אנו קוראים למנהיגי הקהילות באזורנו, להרגיע את הרוחות ולעשות כל שלאל ידם על מנת למנוע מקרים כאלו שוב בעתיד".



    0 תגובות