ההסלמה נמשכת: פגיעה ישירה במבנים באשקלון, שבעה נפצעו באורח קל עד בינוני

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ההסלמה נמשכת: פגיעה ישירה במבנים באשקלון, שבעה נפצעו באורח קל עד בינוני

    במערכת הביטחון העניקו הלילה שם למבצע הצבאי: "שומר החומות". מצה"ל נמסר, כי מערכת הביטחון ערוכה לימי לחימה ולתגובה משמעותית לטווח ארוך על פי הנחיות הדרג המדיני – וכבר הלילה ספג חמאס נזק משמעותי ביותר | מערכת כיפת ברזל בגוש דן תוגבר הלילה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירי הרקטות לעבר ישראל נמשך בגלים לאורך כל הלילה עם הפוגות קצרות, והבוקר החל מטח משמעותי נוסף, בעיקר לעבר אשקלון שם ספגו שני מבנים פגיעה ישירה. שישה בני אדם נפצעו באורח קל עד בינוני וכוחות כיבוי והצלה סרקו את מבני המגורים באשקלון לשלילת לכודים נוספים.

    במהלך הלילה אירעה פגיעת רקטה ישירה במבנה בתחומי המועצה האזורית שער-הנגב ומערכת כיפת ברזל התמודדה עם ירי של יותר מ-150 רקטות משטח הרצועה ובצעה ירוטים מוצלחים מעל שטחים מיושבים.

    במערכת הביטחון העניקו הלילה שם למבצע הצבאי: "שומר החומות". מצה"ל נמסר, כי מערכת הביטחון ערוכה לימי לחימה ולתגובה משמעותית לטווח ארוך על פי הנחיות הדרג המדיני – וכבר הלילה ספג חמאס נזק משמעותי ביותר.

    דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן אמר הבוקר לכתבים, כי מאז אמש הותקפו 130 יעדי טרור בכל רצועת עזה וסוכלו 15 פעילי טרור. "הפעולה לא נעצרה לרגע והיא כוללת חיסולים של פעילי טרור ותשתיות של החמאס כולל מנהרות, אתרי ומחסני אמל"ח ועוד". במהלך הפעילות, חיל האויר חיסל 2 מנהרות התקפיות שהיו סמוכות לגדר, הושמד חמ"ל המודיעין הצבאי של החמאס בדרום הרצועה ונהרס ביתו של מג"ד בחמאס. "יש לפנינו יממה מאד עצימה ולפי צה"ל היא רק בתחילת הדרך' אומר הדובר.

    ובתוך כך, צה"ל עיבה את מערכת כיפת ברזל מדרום לגוש דן ועד עזה. ההערכה בצבא היא שהפעילות תארך מספר ימים ולפנינו שעות מאד משמעותיות ברצועה.

    במקביל, המשטרה עצרה הלילה 13 חשודים בהפגנות האלימות שאירעו אמש והלילה בואדי ערה. שוטרי משטרת ישראל ולוחמי היס"מ פעלו מאמש ובמהלך כל הלילה על מנת לשמור על הסדר וחופש התנועה בואדי ערה. במהלך הלילה עצרו השוטרים ולוחמי היס"מ 13 תושבי האזור בחשד לניסיון דריסת שוטר, יידוי אבנים, הבערת פחים וצמיגים ותקיפת שוטרים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה צריך לעשות כעת אחרי תוצאות של הזנחה של שנים ברוחני וגשמי…