צה"ל מגביר את התקיפות ברצועה; דובר חמאס: "משהים את תגובתנו"

    שלמה ריזל No Comments on צה"ל מגביר את התקיפות ברצועה; דובר חמאס: "משהים את תגובתנו"

    מטחי הרקטות נמשכים כל העת לעבר ישראל | הרוג בפרעות האלימות של ערבים כנגד יהודים בלוד. יהודים שחששו לחייהם ירו לעבר קבוצת פורעים אלימה | תיעוד התקיפות ברצועה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל הערב והלילה ארגוני הטרור ממשיכים לשגר מטחי רקטות וטילים לעבר יישובי העוטף וערי הדרום. בתגובה צה"ל באמצעות חיל האוויר והים הגביר את התקיפות ברצועה כנגד תשתיות טרור, מחסני טילים ובסיסים של ארגוני הטרור.

    בחמאס שיגרו אולטימטום נוסף כנגד ישראל לקראת השעה 2:00 בלילה אך לקראת השעה הייעודה נראה כי בחמאס חזרו בהם מהאיום.

    דובר חמאס אבו עוביידה התייחס לאולטימטום שהציב לקראת השעה 2:00 בלילה והחל לחזור בו, לדבריו: "אנו משהים את תגובתנו למצור על אנשינו במסגד אל-אקצא בשל אישור הסרת המצור עליהם. אנו ממתינים לקבל תיעוד שהכוחות הישראליים נסוגו מאל אקצה כדי לא להגיב".

    ירי לעבר ישראל מהרצועה:

     

    מחדר מבצעים המשותף לארגוני הטרור נמסר לפני זמן קצר: "אנו אומרים לאויב כי הזהרנו אותו בעבר מלהתמיד בתוקפנותו נגד קדושתינו ואנשינו, אך הוא המשיך בשאיפתו, ללא חשש או הרתעה, ולכן הגיע הזמן שהוא ישלם את החשבון".

     

    תקיפה ברפיח הערב:

    במהלך ההתפרעויות האלימות והקשות כנגד יהודים והצתת ישיבה בלוד, יהודים תושבי העיר שנקלעו לפרעות בעיר, השיבו בירי לעבר פורעים ערבים לאחר שנשקפה סכנה לחייהם. כתוצאה מהירי נהרג אחד הפורעים, אדם נוסף נפצע באורח בינוני.

    מהמשטרה נמסר: לפני זמן קצר התקבל דיווח על שני פצועי ירי במצב אנוש ובמצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה) שפונו מלוד לבתי החולים תל השומר ואסף הרופא. מותו של הפצוע האנוש נקבע בבית החולים אסף הרופא. בנוסף הגיע עצמאית פצוע ירי באורח בינוני לאסף הרופא. נסיבות האירוע בבדיקה.



    0 תגובות