חמאס באולטימטום נוסף לישראל; צה"ל מגביר את התקיפות ברצועה

    איתי גדסי 2 Comment on חמאס באולטימטום נוסף לישראל; צה"ל מגביר את התקיפות ברצועה

    חמאס באולטימטום נוסף לישראל על המערכה על הר הבית ומבטיח התקפה משמעותית בשעה 2:00 | בצה"ל מגבירים את התקיפות ברחבי הרצועה כנגד יעדי טרור | המשטרה החלה להיכנס להר הבית בכדי לפזר את הפורעים | רקטה פגעה בבית בעוטף – ללא נפגעים

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל הודיע הלילה (שלישי) כי שם המבצע שהחל הערב ברצועת עזה ייקרא "שומר החומות" על רקע המתיחות הביטחונית שהחלה בירושלים. צה"ל תוקף משעות הצהריים ועד עתה באמצעות חיל האוויר וספינות של חיל הים, תשתיות של חמאס, מבנים ובתים של בכירים בארגוני הטרור. עד כה נמסר ממשרד הבריאות בעזה כי ישנם 21 הרוגים בתקיפות ועשרות פצועים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת התייעצויות ביטחוניות עם שר הביטחון, הרמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המל״ל ובכירים נוספים, בקריה בתל אביב.

    דובר הזרוע הצבאית של חמאס מציב אולטימטום חדש לפני זמן קצר ואומר כי "אם האויב לא יפסיק את המצור על המתפללים באלאקצא עליו לצפות לתגובתנו בתוך שעתיים". כזכור באולטימטום האחרון להיום חמאס עמד במילתו ושיגר טילים לעבר ירושלים בשעה 18:00.

    עם זאת, מזכ"ל הג'יאהד האיסאלמי זיאד אל-נחלה רמז הערב כי הם מעוניינים בהפסקת אש, ומסר "כי אם התוקפנות כנגד ירושלים לא תיפסק אין משמעות למאמצים להגיע לרגיעה". בישראל לא מעוניינים בהפסקת אש ומגבירים את קצב התקיפות ברצועה.

    דובר חמאס ברצועה, מושיר אלמסרי, דורש ממדינות ערב שנירמלו את יחסיהן עם ישראל לנתק אותם.

    במהלך הלילה מהומות קשות בהר הבית. בדקות אלו שוב כוחות משטרה רבים נכנסים להר הבית לאחר שניסוגו ויש עימותים קשים וזה בזמן פינוי של עשרות פצועים ממסגד אל אקצא.

    בתוך כך, המטחים לעבר יישובי העוטף וערי הדרום נמשכים כל העת. במטח האחרון, בית באחד מישובי שער הנגב ספג פגיעה ישירה. מהיישוב נמסר כי אין נפגעים בגוף, נזק נגרם לבית ולרכוש. צוותי המועצה והמשטרה במקום.

    רקטה שנפלה בשדרות  הלילה גרמה לשריפה בשטח פתוח בשכונת מגורים חדשה בעיר. כוחות כב"ה נמצאים במקום. אין נפגעים בגוף.

    התקיפות ברצועה:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חברה תפללו עלינו אנחנו מאשקלון. מי שלא שמע פיצוצים כמו אלו, לא שמע כאלה מימיו. יש הפסקת חשמל, כרוז חופר של צבע אדום רסיסים משעה 5 בבוקר ועד 6 בבוקר ספרנו 7 רקטות.. הפצוצים מעל הראש יעזור ה'

      1. הכול יהיה בסרד והכול משמים אבא רוצים משיח