- רדיו קול חי - -

התגובות להתקפה: בנט: "נגבה כל פעולה": קרעי: "לחסל את דף"

לאחר ההתקפה של חמאס על ישראל, נבחרי הציבור קוראים למערכה קשה כנגד חמאס. יו"ר ימינה אמר בתגובה להתקפת חמאס: "‏בטרור הפלסטיני יש להילחם באגרוף ברזל. מי שמכניס את תושבי ישראל למקלטים, צריך לדעת שיתחרט על כך. אנו נגבה פעולה נחושה של ממשלת ישראל".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה להתקפה: "‏אף מדינה לא יכולה לאפשר לאזרחיה לחיות תחת איום טרור. ישראל חייבת לפעול בצורה נחושה וחזקה ולהחזיר את ההרתעה. אנחנו נגבה את פעולות הממשלה במלחמה מול אויבי ישראל".

יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער אמר, "תוקפנות חמאס מחייבת תגובה חריפה להשבת ההרתעה ואנחנו נגבה החלטות של הממשלה שיביאו לכך".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה: "‏שוב מתברר שמי שבוחר בחרפה מקבל מלחמה. הגיע הזמן להילחם באויב הערבי ולהכות בו בעוצמה, בעזה, ביו"ש, בירושלים ובכל מקום בו הוא מרים ראש. "ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

סמוטריץ' הוסיף, "מחזק את ידי כוחות הביטחון ומתפלל לשלומם ולהצלחתם. השם ישמור צאתם ובואם מעתה ועד עולם".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, אמר בתגובה: "אולטימטום מארגון טרור? התגובה חייבת להיות חדה וברורה: בעזה – חיסולים ממוקדים ובירושלים לשבור את העצמות לפורעים הטרוריסטים. עכשיו".

בתגובה לירי החמאס לעבר ירושלים, מסר ח"כ בן גביר: "הכתובת הייתה על הקיר. במשך כל השבוע האחרון ישראל נכנעה בהר הבית ובשמעון הצדיק לפורעים וטרוריסטים, והחמאס מבין את הכניעה היטב".

בן גביר הוסיף: "התגובה ההולמת מול חמאס היא לצאת למבצע בעזה, חזור לסיכולים הממוקדים ולירות לעזה 50 טילים על כל טיל שנורה לשטח ישראל. ממשלת ישראל חייבת לחסל עוד הלילה את מוחמד דף, ולהחזיר את ההרתעה למדינת ישראל".