- רדיו קול חי - -

חמאס פתח במתקפת טילים: עשרות טילים שוגרו לעבר ירושלים וערי הדרום

בדקות האחרונות החל חמאס לשגר רקטות לעבר עוטף עזה והעיר שדרות. על פי דיווחים ערביים צה"ל החל לתקוף ברצועה. חמאס מאיים ומשגר מסר כי בשעה 21:00 הוא ישגר טילים לעבר תל אביב.

בנוסף, גם בג'האד האסלאמי משגרים איום מרומז לגבי האפשרות שיבצעו מתקפת רקטות בשעה 21:00. דובר הזרוע הצבאית של הג'האד אבו חמזא אמר: "השעה 21 של בהאא תהיה נוכחת בסבב הזה". תוך שהוא מרמז על הנקמה בחיסול בההא אבו על עטה שחוסל במבצע חגורה שחורה.

מחשש לחדירה: באחד מקיבוצי שער הנגב, התקבלה בדקות האחרונות הנחיה להכנס לבתים ולנעול את הדלתות.

מוקדם יותר בשעה 18:00 עם פקיעת האולטימטום שהציב חמאס לישראל, זוהו שבעה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שיגור אחד יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. ככל הנראה מספר נפילות היו בהרי ירושלים.

אזעקות הופעלו באזור בית שמש, לכיש וירושלים. מדובר צה"ל נמסר: הופעלה התרעה בערים בית שמש וירושלים.

בהמשך לדיווח הראשוני על ירי נ״ט לשטח ישראל, לפני זמן קצר בוצע ירי נ״ט מצפון רצועת עזה לעבר רכב אזרחי בצפון העוטף. כתוצאה מהירי נפצע אזרח ששהה ברכב באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

 

מדובר צה"ל נמסר: יש להישמע להנחיות שיימסרו על ידי צה"ל ככל שיידרש ולהימנע מלהכנס לצירים ואזורים אסורים.

הירי לעבר ישראל: צילום מהרצועה.

 

כמו כן נורו פצצות מרגמה לעבר עוטף עזה.

בנוסף אירעה תקרית חמורה של ירי טיל נ"ט לעבר מטרה צבאית ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר: ירי נ"ט בוצע לפני זמן קצר מצפון רצועת עזה לשטח ישראל.

דובר הזרוע הצבאית של חמאס מסר לאחר שיגור הטילים: גדודי חמאס ירו על האויב בירושלים בתגובה על פשעיו בעיר הקדושה.

הפילה בבית נטופה: אושרי אופרה.

 

מגדודי אלקסאם נמסר: "פתחנו במת טילים נגד האויב בירושלים הכבושה בתגובה לפשעיו ולתוקפנותו נגד עיר הקודש ולהתעללות באנשינו בשייח 'ג'ראח ובמסגד אל אקצא".

השיגורים:

 

אזעקה בבית וגן: החדשות החמות