בנט וסער יתמכו? מליאת הכנסת תצביע על 3 חוקים של הימין

    ישראל רובין No Comments on בנט וסער יתמכו? מליאת הכנסת תצביע על 3 חוקים של הימין

    מליאת הכנסת לדיון תצביע היום על חוק ההתיישבות הצעירה, חוק פסקת ההתגברות, והחוק שמאפשר גישה ליישובים שפונו בהתנתקות בצפון השומרון | ח"כ זוהר סירב לבקשת גנץ להוריד את החוקים מסדר היום מחשש למהומות

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיאות הכנסת אישרה לפני זמן קצר את הצעתו של יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, והחליטה להעלות היום (שני) לדיון והצבעה במליאת הכנסת את החוקים הבאים: חוק ההתיישבות הצעירה, חוק פסקת ההתגברות, והחוק שמאפשר גישה ליישובים שפונו בהתנתקות בצפון השומרון.

    יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בירך על כך: "‏שמח לבשר שהצעות החוק שלי להסדרת ההתיישבות הצעירה, פסקת ההתגברות והחוק לביטול ההתנתקות, בע"ה יעלו היום להצבעה במליאה. מדובר בנושאים חשובים שכל ממשלה חייבת לקדם למען הצלחת המדינה". זוהר לא פספס את ההזדמנות לעקוץ את בנט וסער: "בנט וסער עומדים לפספס הזדמנות היסטורית שתיזכר להם לנצח בכך שמנעו מהמדינה ממשלת ימין שגם יכולה למשול".

    בסיעת הציונות הדתית בירכו גם הם על החוקים: "עם ישראל יוכל לקבל היום המחשה מצוינת לכמה טוב יכולות לעשות כנסת וממשלה שבהם יש רוב מוחלט לימין. הרוב הימני המכריע בעם ובכנסת יכולים לעשות דברים מדהימים ביחד. החוקים האלו חייבים לעבור היום ואין מתנה טובה יותר עבור עם ישראל ביום ירושלים. אנחנו מצפים מכל מפלגות הימין להתייצב בהרכב מלא ולהצביע בעד".

    בלשכת שר הביטחון גנץ פנו ללשכת נתניהו בדרישה להסיר מסדר היום את הצעות החוק הנוגעות לביטול ההתנתקות וההסדרה ביהודה ושומרון על רקע המצב הביטחוני ולדחות את הדיון בהן. גנץ אמר כי בעת הזו יש לגלות מנהיגות אחראית ולהימנע מצעדים שעלולים לקבל פרשנות קיצונית ולחמם את השטח. יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר סרב לבקשת גנץ.



    0 תגובות