נתניהו: "מתחולל מאבק על ליבה של ירושלים – סופה של אמת לנצח"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מתחולל מאבק על ליבה של ירושלים – סופה של אמת לנצח"

    ראש הממשלה נתניהו: "אפשר לומר בהיסטוריה הארוכה של ירושלים, שרק תחת ריבונות ישראל מאז 1967, אנחנו עדים לתקופה ממושכת, יציבה ובטוחה שבה אנו פועלים להבטיח את חופש הפולחן ואת הסובלנות לכל; סופה של אמת לנצח אבל עלינו להתמיד ולחזור ולומר אותה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים היום (שני) בטקס האזכרה הממלכתי ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל בהר הרצל והתייחס למהומות בבירה: "מאבק ניטש עכשיו על ליבה של ירושלים. זה איננו מאבק חדש, זה מאבק בין חוסר הסבלנות לסובלנות, בין אלימות פורעת חוק לבין סדר וחוק. המאבק הזה איננו חדש משום שהוא למעשה ניטש על ירושלים ועל ליבה של ירושלים מזה מאות בשנים, מאז עליית שלוש הדתות המונותאיסטיות", אמר ראש הממשלה.

    "לפעמים צד אחד שלט ואז נידה את השניים האחרים ולפעמים הם התחלפו ואותו דבר קרה. אפשר לומר בהיסטוריה הארוכה של ירושלים, שרק תחת ריבונות ישראל מאז 1967, אנחנו עדים לתקופה ממושכת, יציבה ובטוחה שבה אנו פועלים להבטיח את חופש הפולחן ואת הסובלנות לכל".

    לדברי נתניהו "זו איננה משימה שאנחנו יכולים לבצעה ללא התעמתות מעת לעת באותם כוחות של חוסר סובלנות שרוצים להפקיע את הזכויות שלנו, קודם כל את הזכויות שלנו, אבל לא רק שלנו, מהר הבית ובמקומות הקדושים האחרים".

    "אנחנו מתעקשים להבטיח את זכויותיהם של כולם והדבר הזה מחייב מעת לעת את ההתייצבות והעמידה האיתנה כפי שעושים כרגע שוטרי ישראל וכוחות הביטחון שלנו. אנחנו מגבים אותם במאבק הצודק הזה. יש לדברים הללו כמובן ביטוי מוטעה, שגוי ומטעה בכלי התקשורת העולמיים. סופה של אמת לנצח אבל עלינו להתמיד ולחזור ולומר אותה", אמר ראש הממשלה.



    0 תגובות