קטי שטרית: "את בנט מעניין דבר אחד – להיות ראש ממשלה"

    מהדורת הבוקר No Comments on קטי שטרית: "את בנט מעניין דבר אחד – להיות ראש ממשלה"

    ח"כ קטי שטרית בריאיון ל'קול חי': "נתניהו אמר בבחירות את האמת ובנט ושקד שיקרו לבוחרים שלהם. הם אמרו שלא ישבו עם לפיד, מרץ והעבודה ולא יקימו ממשלת שמאל – עכשיו הם לא רק עושים את זה, הם דוהרים לממשלה שתחרים חצי מהעם"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ קטי שטרית תוקפת בחריפות את נפתלי בנט וימינה: "נתניהו אמר בבחירות את האמת ובנט ושקד שיקרו לבוחרים שלהם. הם אמרו שלא ישבו עם לפיד, מרץ והעבודה ולא יקימו ממשלת שמאל – עכשיו הם לא רק עושים את זה, הם דוהרים לממשלה שתחרים חצי מהעם".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומרת שטרית: "הדבר היחיד שמעניין היום את בנט זה להיות ראש ממשלה ולא משנה מה יקרה עם מדינת ישראל. אני הייתי שנתיים בוועדות וראיתי לאן חותרים מרצ-עבודה. הם חותרים להכניס את הפורום החילוני לבתי הספר הממלכתיים, לעשות שם הנדסת תודעה לכל התלמידים הרכים האלה".

    שטרית התייחסה לפרסומים שהממשלה החדשה לא תטפל בנושאים שנויים במחלוקת ואמרה: "האם זה יכול להיות? זה לא יקרה. איזה ריפוי זה? ממשלה שלוקחת יותר ממחצית מעם ישראל ואומרת לו אתה מוחרם, כי אתה חרדי, מתנחל, ימני או גר בפריפריה. אנחנו לא החרמנו אותם אף פעם. אני ישבתי בוועדת הכספים ולא סתם גם טיבי וכלום תמיד משבחים את גפני שתמיד נהג שווה בשווה עם כולם".



    0 תגובות