נפתלי בנט ויאיר לפיד מתקרבים להקמת ממשלה

    איתי גדסי No Comments on נפתלי בנט ויאיר לפיד מתקרבים להקמת ממשלה

    נפתלי בנט ויאיר לפיד מתקרבים להקמת ממשלה. השניים במרתון פגישות מו"מ על מנת לסיים את חלוקת התיקים ולהשביע את הממשלה עוד השבוע מוקדם יותר היום נפגש יו"ר ימינה נפתלי בנט עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס לשיחה שהוגדרה "טובה". מנסור עבאס נפגש הערב עם חברי מפלגתו ועדכן אותם בפרטי המו"מ. ברע"מ שוקלים לתמוך בהצבעה על השבעת …

    לפיד ובנט צילום: איזק הררי, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נפתלי בנט ויאיר לפיד מתקרבים להקמת ממשלה. השניים במרתון פגישות מו"מ על מנת לסיים את חלוקת התיקים ולהשביע את הממשלה עוד השבוע

    מוקדם יותר היום נפגש יו"ר ימינה נפתלי בנט עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס לשיחה שהוגדרה "טובה".

    מנסור עבאס נפגש הערב עם חברי מפלגתו ועדכן אותם בפרטי המו"מ. ברע"מ שוקלים לתמוך בהצבעה על השבעת הממשלה, אך לא ליטול תפקידי שרים.

    בתוך כך הלחץ על חברי הכנסת של ימינה נמשך. הפגנות התקיימו היום מול בתיהם של חברי הכנסת, ונפתלי בנט זימן אותם לשיחת עידוד וחיזוק. חבר הכנסת עמיחי שיקלי שהודיע כי יצביע נגד ממשלת בנט לפיד נעדר מהפגישה.

    מחר ייפגשו צוותי המו"מ של מפלגות השמאל וימינה להמשיך בחלוקת התיקים זאת לאחר שנרשמה התעקשות של מפלגת העבודה על תיק משמעותי, וכן ויכוחים בין תקווה חדשה לימינה על תיק המשפטים שנמצא בידי גנץ. גם במרץ דורשים את תיק החינוך ועד כה טרם נרשמה התקדמות בנושא.

    גורם בגוש השינוי: "יש התקדמות, יהיו קווי יסוד רזים שמבוססים על ההסכמות בין המפלגות" ובמפלגה מקווים לחתום כבר ביומיים הקרובים לפחות עם רוב המפלגות בגוש כדי ללחוץ על המפלגות הנותרות לוותר בסוגיית התיקים.



    0 תגובות