ההתקדמות במגעים: בנט זימן חברי הסיעה ל'ישיבה דחופה'

    אתר קול חי No Comments on ההתקדמות במגעים: בנט זימן חברי הסיעה ל'ישיבה דחופה'

    יו"ר ימינה, נפתלי בנט זימן אליו את חברי הסיעה לישיבה דחופה במשרדו ברעננה. ח"כ עמיחי שיקלי, שהכריז לאחרונה כי יצביע נגד ממשלה עם לפיד – לא צפוי להשתתף בישיבה

    בנט צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההתקדמות במשא ומתן להקמת ממשלה, יו"ר ימינה, נפתלי בנט זימן אליו את חברי הסיעה לישיבה דחופה במשרדו ברעננה. ח"כ עמיחי שיקלי, שהכריז לאחרונה כי יצביע נגד ממשלה עם לפיד – לא צפוי להשתתף בישיבה.

    גורם בכיר בגוש רק לא ביבי, העריך אמש שניתן יהיה להשביע ממשלה בשבוע הקרוב. זאת לאחר מרתון פגישות שקיימו בסוף השבוע נפתלי בנט ויאיר לפיד עם השותפים הפוטנציאליים לקואליציה. "יש רצון לסיים את המו"מ כמה שיותר מהר", אמר הגורם.

    במקביל, ברקע ההתקדמות במגעים בין לפיד לבנט, נתניהו מסרב לשבת בחיבוק ידיים. מקורב לרה"מ נפגש בשבוע שעבר עם יו"ר רע"מ עבאס בניסיון לשכנעו להתנגד לממשלה המסתמנת.

    ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית אמר הבוקר בריאיון ל'קול חי': "פגשתי בשבת מצביעים רבים של ימינה. אנשים מרגישים שהונו ורימו אותם. זו הונאת בחירות ודבר שלא ייעשה. לא סתם בנט רוצה לסגור ממשלה מהר, כי הוא מבין את גודל ההונאה ושהוא מאבד את הבייס הימני שלו".

    בתוך כך, סער ואנשיו ניסו השבוע לקבל לגיטימציה חרדית לממשלה שתקום. ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון הרב מאיר מאזוז דחה את האפשרות: "מי שמצביע יאיר לפיד כאילו עובד עבודה זרה. יש לו שנאה עצמית לתורה. כל החרדים פה אחד הולכים עם צד הימין. השמאל סופו חורבן. עוד 20 שנה הם יבינו שהם עשו טעות".



    0 תגובות