מקלב: "התקשורת חיפשה אשמים, אבל את המשפחות זה לא מעניין"

    אסתי פלד 1 Comment on מקלב: "התקשורת חיפשה אשמים, אבל את המשפחות זה לא מעניין"

    סגן השר מקלב בריאיון ל'קול חי': "כשביקרתי את המשפחות, כולם קיבלו את האסון באצילות, באמונה עצומה. הם לא חיפשו התקפות ונקמה. כל התקשורת חיפשה אשמה, אבל את המשפחות זה לא מעניין. צריך להפיק לקחים, לשנות את כל מה שקורה במירון, שיוכלו להתפלל, אבל לא לחפש אשמים"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן שר התחבורה, אורי מקלב שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיפר על דרך ההתמודדות של משפחות הרוגי האסון במירון, עם הכאב: "כשביקרתי את המשפחות, כולם קיבלו את האסון באצילות, באמונה עצומה. הם לא חיפשו התקפות ונקמה. כל התקשורת חיפשה אשמה, אבל את המשפחות זה לא מעניין. צריך להפיק לקחים, לשנות את כל מה שקורה במירון, שיוכלו להתפלל, אבל לא לחפש אשמים".

    "לא ברור עדיין מה יהיה בוועדה הממלכתית, נדע רק אחרי השבעה", אמר מקלב. "מניח שכל וועדה שתרצה לבדוק, תבין גם את הצרכים של המגזר החרדי, ותמנה גם נציגים חרדים. כולם נהרגו באסון, הם פשוט רצו לצאת, לא בגלל איזה אסון טבע כזה או אחר".

    עוד אמר מקלב בריאיון ל'קול חי': "הגופים האחראים יחפשו את האשמים, אנחנו צריכים לחפש את הכשלים, לתקן. ברור שכל ההשתלטויות גרמו לאסון, צריך למנות אנשים שיהיה להם שיניים עם תקציבים כדי לפעול. זה לא תקציבים של תחבורה, זה דווקא כן עבד טוב. בתוך האתר יש גופים שרוצים לתת כסף כדי לשפר את המקום, ולא נותנים להם".

    מקלב התייחס לאפשרות שתקום ממשלה בראשות לפיד ובנט ואמר: "ברגע שתקום ממשלת לפיד, הם ירוצו להחריב את עולם התורה ו"לזרוק אותנו במריצה למזבלה". הם טומנים לנו מארב, עם תוכן שהוא רק נגדנו. מה שהיה לפני עשרים שנה, לא תקף כבר להיום, הם השתנו".

    מקלב נשאל מדוע שלא יוועצו בגדולי ישראל האם להצטרף לממשלה שכזו: "לא רלוונטי לשאול את גדולי ישראל האם להצטרף לממשלת לפיד, כי לפיד וליברמן מחוברים ומתואמים כבר שנים. הם הולכים ביחד בהסכם. אנחנו לא קופצים ממקום למקום, יש לנו ערכים. אין לאן ללכת, אין שום מכנה משותף בקואליציה הזאת. אין סדקים במפלגה שלנו, באופוזיציה נלחם נגד החוקים".



    1 תגובות

    מיין תגובות