ראשי המפלגות החרדיות ימסרו 'הצהרה חשובה' לתקשורת

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on ראשי המפלגות החרדיות ימסרו 'הצהרה חשובה' לתקשורת

    ראשי המפלגות החרדיות, דרעי גפני וליצמן ימסרו הערב הצהרה לתקשורת ממשכן הכנסת | הם צפויים לקרוא לבנט שלא להקים ממשלה עם לפיד ומפלגות השמאל

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי המפלגות החרדיות, השר אריה דרעי, ח"כ משה גפני והשר יעקב ליצמן ימסרו הערב (חמישי) בשעה 19:15 'הצהרה חשובה' לתקשורת במשכן הכנסת. כך מסרו השלושה בהודעה משותפת לתקשורת.

    במערכת הפוליטית מעריכים כי בהצהרתם יקראו ראשי המפלגות החרדיות ליו"ר ימינה, נפתלי בנט שלא להקים ממשלה עם יש עתיד ומפלגות השמאל. זאת, במסגרת הלחצים הכבדים שמפעילים בליכוד ובגוש נתניהו על ימינה שלא להקים ממשלה שכזו.

    בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה לפני כשעה תקף ראש הממשלה את בנט וקרא לו שלא להקים ממשלה עם השמאל: "בנט מנסה להסתיר את האמת. זאת תהיה ממשלת שמאל, ממשלה חלשה ורופסת, שתרכין את הראש מול הלחצים הבינלאומיים ותסיג לאחור את ההתקדמות האדירה שעשינו עבור המדינה שלנו בעשור האחרון", אמר נתניהו. "הוא עושה ניסיון אבסורדי למחוק את האמת ולהסתיר את העובדה שהוא הוליך שולל את אזרחי ישראל והבוחרים שלו".

    נתניהו טען כי "אם ימינה הייתה אומרת את הדברים האלה לפני הבחירות, שהם מתכוונים להקים ממשלה עם לפיד ומרצ והעבודה, בתמיכה של המשותפת, ממשלת שמאל עם רוב מוחלט של מפלגות שמאל, לא בנט ולא שקד ולא אף אחד מחברי ימינה היו יושבים היום בכנסת".

    היום סיפרו מספר חברי כנסת מימינה בזה אחר זה, כי קיבלו הצעות מצד הליכוד לערוק מהמפלגה ולסרב להקמת ממשלה עם לפיד, תמורת שורה של הבטחות, אך סירבו להן. הודעות דומות פרסמו היום ח"כ אביר קארה, ח"כ עידית סילמן וח"כ ניר אורבך שכתבו כאמור, שסירבו להצעות שונות מטעם הליכוד.



    0 תגובות