נתניהו: "בנט מנסה להסתיר את האמת – זאת תהיה ממשלת שמאל"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "בנט מנסה להסתיר את האמת – זאת תהיה ממשלת שמאל"

    ראש הממשלה נתניהו בסיעת הליכוד: "אם ימינה הייתה אומרת את הדברים האלה לפני הבחירות, שהם מתכוונים להקים ממשלה עם לפיד ומרצ והעבודה, בתמיכה של המשותפת, ממשלת שמאל עם רוב מוחלט של מפלגות שמאל, לא בנט ולא שקד ולא אף אחד מחברי ימינה היו יושבים היום בכנסת"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו צילום: פלאש 90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לנושא הביטחוני: "בשנים האחרונות לא היה מחבל אחד שכוחות הביטחון שלנו לא תפסו אותו. ידה של ישראל משגת את המרצחים הללו. זאת המדיניות התקיפה שלנו מול הטרור בעזה והטרור ביהודה ושומרון. מול הניסיון של איראן להתבסס בסוריה ובכל מקום וכך גם מול ניסיונות ההתגרענות של איראן וההתחמשות בפצצות אטום נגדנו. כך גם בכלכלה, בפתיחת הכלכלה, בהגנה על ההתיישבות ובהכפלת ההתיישבות, בבנייה בירושלים, בשלום תמורת שלום ולא שלום תמורת עקירת יישובים".

    לדבריו "זה משנה את היחסים של יהודים וערבים בתוך ישראל. אנחנו עובדים בשותפות עם אזרחי ישראל הערבים כדי להשיג פתרונות נגד הפשיעה, נגד בנייה בלתי חוקית, במטרה שכל אזרחי ישראל, כל ילדי המדינה בלי יוצאים מן הכלל, יהיו חלק מסיפור ההצלחה הגדול של מדינת ישראל. הפכנו את ישראל למדינה שמדורגת כמעצמה השמינית בעולם. אנחנו רק אלפית מאוכלוסיית העולם".

    "כל זה נעשה תוך כדי מחלוקות קשות מאוד בזירה הבינלאומית, בזירה הפנימית, בזירה הפוליטית. הכל הצריך עמידה איתנה ונחושה גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים".

    נתניהו התייחס בהמשך דבריו לנושאים הפוליטיים: "שמעתי את נפתלי בנט אומר אתמול שהממשלה שהוא מתכוון להקים תהיה 'ממשלת אחדות שלא תטפל בנושאים שנויים במחלוקת'. אז במה היא תטפל? כל הנושאים האלה שנויים במחלוקת. היא לא תילחם בהסכם הגרעין עם איראן? היא לא תגן על ההתיישבות? היא לא תפתח את המשק לעוד רפורמות?"

    נתניהו הוסיף "נפתלי בנט מנסה להסתיר את האמת. זאת תהיה ממשלת שמאל, ממשלה חלשה ורופסת, שתרכין את הראש מול הלחצים הבינלאומיים ותסיג לאחור את ההתקדמות האדירה שעשינו עבור המדינה שלנו בעשור האחרון".

    "בנט מבין את זה יפה מאוד ולכן לפני הבחירות הוא התחייב, כולל בשידור חי בטלוויזיה שבו חתם על חוזה. הוא אמר ב-21.3: ״לא אאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה״. ב-7.3 אמר ״לא אשב עם לפיד גם אם יהיה שני ברוטציה״. בנט אמר שמי שמגנה את חיילי צה״ל, כמו ניצן הורוביץ, הוא מחוץ למחנה".

    "עכשיו בנט מוחק את הפוסטים שלו. הוא עושה ניסיון אבסורדי למחוק את האמת ולהסתיר את העובדה שהוא הוליך שולל את אזרחי ישראל והבוחרים שלו".

    נתניהו בירך את ח"כ שיקלי על סירובו להצביע בעד ממשלה עם לפיד: "קראתי את המכתב של ח״כ עמיחי שיקלי. מכתב מכונן של אדם אמיץ, אדם עם יושרה וערכים, ובניגוד לבנט שיקלי מסרב להפר את ההבטחות שהוא נתן לבוחרים ומסרב להקים ממשלת שמאל בראשות לפיד. המעשה של שיקלי אמיץ ומתחייב וכפי ששיקלי עשה זאת, כך גם איילת שקד ועוד חברים בימינה יכולים וצריכים לעשות את המעשה הנכון ולא לחבור לממשלת שמאל מסוכנת".

    "בפברואר האחרון אמרה איילת שקד לווינט ש״לפיד לא יהיה ראש ממשלה בישראל, זאת תעמולה של נתניהו, אגדה אורבנית״. היא אמרה ב-22.2 שהיא לא תשב עם איבתיסאם מראענה בממשלה, ולא תשב עם מרצ. חבר הכנסת מתן כהנא אמר לפני הבחירות שלא ישבו בממשלה עם מרצ כי 'יש גבול לכל תעלול'".

    "אבל מסתבר שיש תעלול ואין לו בכלל גבול. אם ימינה הייתה אומרת את הדברים האלה לפני הבחירות, שהם מתכוונים להקים ממשלה עם לפיד ומרצ והעבודה, בתמיכה של המשותפת, ממשלת שמאל עם רוב מוחלט של מפלגות שמאל, לא בנט ולא שקד ולא אף אחד מחברי ימינה היו יושבים היום בכנסת".

    "כבר ב-2013 בנט ושקד מנעו מאיתנו להקים ממשלת ימין. אתם זוכרים את ״ברית האחים״ עם לפיד. ב-2019 במועד א׳ הם פילגו את הבית היהודי ולא עברו אחוז חסימה. עכשיו בפעם השלישית הם עושים זאת שוב בהונאה שלא הייתה כדוגמתה".

    "בנט יושב כבר חודש עם לפיד כל יום והופך כל אבן כדי להקים ממשלת שמאל ולהדיח את הימין מהשלטון. אם חברי הכנסת של ימינה באמת רוצים להקים ממשלת ימין הם צריכים להודיע שיצביעו נגד ממשלה עם לפיד והשמאל, בדיוק כפי שהבטיחו בבחירות. אם איילת שקד תעשה זאת היא תקנה את עולמה, ואם תעשה אחרת היא תאבד את עולמה ברגע אחד".

    "אם יעשו זאת, אני ואתם יודעים שנקים ממשלת ימין בלי בחירות נוספות תוך זמן קצר, כי יצטרפו עוד חברי כנסת נוספים מימין".

    "אנחנו עומדים מול שפל גדול – ניסיון להקים ממשלת שמאל בקולות הימין. אנחנו עומדים מלוכדים מול הניסיון הזה. אני מודה לכל חברות וחברי הליכוד ולכל ראשי סיעות הגוש, על העמידה המשותפת, האיתנה, ועל הנחישות במאבק הצודק והנכון שאנו מנהלים יחד על עתיד המדינה", סיים נתניהו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חשיפה של השקרים וההונאה של ביבי: ממשלת בנט היא ממשלה שיותר מ 75% הם ימין-מרכז חזק!!! זה בטוח לא ממשלת שמאל, וזה בטוח לא ממשלה ""מסוכנת"", אלא ממשלה שמאחדת ותורמת ודואגת לאזרחי ישראל.

    2. 1

      חשיפת שקרים והונאה: ממשלת בנט היא יותר מ 75% ממשלת ימין-מרכז חזקה!!! בטוח לא ממשלת שמאל, ובטוח לא ""מסוכנת""! ביבי מדבר על הונאה – זאת ההונאה הגדולה ביותר שביבי קורא לממשלת בנט-סער-ליברמן-גנץ-לפיד "ממשלת שמאל"! ממשלת האחדות בנויה מאנשים טובים שכולם רוצים בטובת המדינה לתרום ולשרת את הצרכים של ישראל!