ח"כ עידית סלימן: "קיבלתי הצעות מהליכוד לערוק – אינני מעוניינת"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ עידית סלימן: "קיבלתי הצעות מהליכוד לערוק – אינני מעוניינת"

    ח"כ סילמן כתבה: ""ני מודה לראש הממשלה נתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים – תודה, אך לא. אינני מעוניינת"

    בנט צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עידית סילמן (ימינה) מגיבה להצעות שקיבלה לטענתה מהליכוד לערוק מימינה ולסרב ולהקמת ממשלה עם לפיד, ושוללת אותן. "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים". כתבה סילמן והדגישה "תודה, אך לא".

    לדבריה "אינני מעוניינת בכך, אלא במניעת בחירות חמישיות ובעצירת הכאוס אליו הובלת את המדינה. אני ממשיכה בכל הכוח עם נפתלי בנט על מנת להקים ממשלה טובה בישראל בהקדם האפשרי. אני מאמינה בדרכו של בנט, בתנועת ימינה, וביכולתו של העם הנפלא שלנו לשתף פעולה בעת הזו", הוסיפה סילמן.

    מוקדם יותר פרסם ח"כ אביר קארה, גם הוא מימינה, כי גורמים בליכוד פנו אליו בהצעה לקבל שיריון בליכוד לשתי קדנציות בתמורה לעריקה מימינה לליכוד.

    ח"כ אביר קארה אמר בתגובה כי הוא דוחה את הצעות נתניהו על הסף: "נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים, נכשלת בהרכבת ממשלה, במקום לעסוק בהרכבת ממשלת ימין עסקת בגידופים אישיים כלפי נפתלי בנט".

    מהליכוד נמסר בתגובה לטענות של אביר קארה: "ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה. מדובר בספין מגוחך של בנט שנועד להסיט את תשומת הלב מכך שהוא דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בניגוד לכל התחייבויותיו לבוחר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין שחכי"ם חדשים שאיש לא שמע את שמם עד היום, שאין להם בעצם מה להראות בשום תחום, מצטיינים כבר בדמגוגיה. כל כך קל לטעון: "נכשלת", "הובלת את מדינת ישראל לכאוס" – כאשר אין צורך, וכמובן אין גם שום יכולת להוכיח, שהאיש נכשל, כשמדובר בראש ממשלה שיש לו הישגים שאין שום סיכוי לחדלי האישים הקטנים מימין ומשמאל להגיע אליהם…