הלוויתו של החייל יהודה גוואטה הי"ד תצא מרחבת בי"כ בקריית משה

    איתי גדסי No Comments on הלוויתו של החייל יהודה גוואטה הי"ד תצא מרחבת בי"כ בקריית משה

    נשיא המדינה כתב למשפחתו של החייל יהודה גוואטה הי"ד, "כמה כאב וצער על זיו העלומים שנקטף כך ע"י מחבל בן עוולה. תחזקנה ידי כוחותינו אשר לכדו הלילה את הרוצח השפל"

    המצוד אחר המחבל אמש צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלוויתו של החייל יהודה גוואטה הי"ד, תצא היום (חמישי) בשעה 11:00 מרחבת בית הכנסת היכל יעקב בקרית משה בירושלים ותמשיך להר המנוחות בגבעת שאול.

    אמש בשעת לילה, בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ, פשטו הלילה לוחמי ימ"מ ושב"כ על מבנה בו הסתתר המבוקש בכפר סילואד. המפגע הועבר לחקירת שב"כ. המחבל הוא מונתצר שלבי, בן 44, תושב תורמוסייעא, ללא שיוך ארגוני.

    ראש הממשלה נתניהו שלח תנחומים למשפחתו של החייל: "אני שולח תנחומים עמוקים למשפחתו של יהודה גואטה ז״ל. אלו רגעים קשים עבור משפחת גואטה ועם ישראל כולו נמצא יחד איתם ביגונם הכבד. יהי זכרו ברוך.

    אני משבח את השב״כ, צה"ל והמשטרה על פעולה מהירה ונחושה שהביאה ללכידתו של המחבל הנתעב שרצח את יהודה ז״ל ופצע את בניה פרץ. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע באזרחינו".

    נשיא המדינה ראובן ריבלין כתב לאחר הידיעה הקשה: "‏אני שולח חיבוק אמיץ, כוחות ותפילות לנחמת משפחתו של יהודה גואטה, שנרצח בפיגוע הירי בצומת תפוח. כמה כאב וצער על זיו העלומים שנקטף כך ע"י מחבל בן עוולה. תחזקנה ידי כוחותינו אשר לכדו הלילה את הרוצח השפל. לא נעמוד מנגד בעוד טרור אכזרי מרים ראשו ונלחם בו בכל דרך, בהתמדה ובנחישות".

    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כתב: "‏שולח ניחומים למשפחת גואטה על מותו של יהודה, שנרצח בפיגוע בצומת תפוח, וממשיכים להתפלל להחלמתו של חברו בניה פרץ. כוחות הביטחון כבר השיגו את המחבל וגם שולחיו יודעים שמדינת ישראל תכה בכל הכח את מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל".

     



    0 תגובות