מועצות גדולי התורה: "יום תפילה עולמי בארץ ובעולם בערב ר"ח סיוון"

    איתי גדסי No Comments on מועצות גדולי התורה: "יום תפילה עולמי בארץ ובעולם בערב ר"ח סיוון"

    מועצות גדולי וחכמי התורה יצאו יחד בקריאת קודש משותפת, לערוך "יום תפילה עולמי" בו יתאספו כל בית ישראל, איש על מחנהו ועל דגלו כל אחד על פי הוראות רבותיו. במכתב המיוחד נכתב: "כל יחיד יפשפש במעשיו הצריכים תיקון, הן בין אדם למקום והן בין אדם לחבירו, לשוב אל אבינו שבשמיים בתשובה שלימה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצות גדולי התורה של "אגודת ישראל" ו"דגל התורה", יחד עם מועצת חכמי התורה של ש"ס יוצאות היום (חמישי) בקריאת קודש משותפת לכלל הציבור לקיים "יום תפילה עולמי" ביום שלישי ערב ראש חודש סיוון, כל אחד במקומו ובקהילתו בארץ ובעולם ויחד להתפלל ולזעוק על האסון הגדול שהתרחש במירון ביומא דהילולא של רשב"י זיע"א.

    בקריאת המועצות נכתב: "עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע, לב מי לא יחרד ולא יתפלץ בהישמע קול צווחה, בהתרגש עלינו צרה משונה, עת במיתה משונה נמצאו מ"ה הרוגים, מטובי בניה של היהדות הנאמנה, ביומא דהילולא דרשב"י סמוך ונראה לציונו הקדוש. והנה חובתנו הקדושה בעת הזאת שכל יחיד יפשפש במעשיו הצריכים תיקון, הן בין אדם למקום והן בין אדם לחיברו, לשוב אל אבינו שבשמיים בתשובה שלימה ולב יודע מרת נפשו בשל מה הסער הזה".

    "על כן אנו קוראים בזה לאחינו בית ישראל די בכל אתר ואתר, בארץ הקודש ובגולה לקיים יום תפילה וזעקה עולמי ביום שלישי ערב ראש חודש סיוון תשפ"א. אשר בו יתאספו יחדיו כל בית ישראל איש על מחיהו ואיש על דגלו – כל אחד על פי הוראות רבותיו , בכל מקום מושבותם לזעוק , להריע ולהתחנן לפני המלך . לשוב אליו בתשובה שלימה , למען יעבירו חרון אפו מלפניו ויאמר למלאך המשחית הרף, ולא ישמע  עוד שוד ושבר בגבולנו ובגבולות כל ישראל ויאמר די לצרותינו".

     



    0 תגובות