ח"כ עמיחי שיקלי: "אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ עמיחי שיקלי: "אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ"

    המרד בימינה כנגד הקמת ממשלת שמאל: ח"כ עידית סילמן הודיעה למקורביה כי היא מגבה את יו"ר המפלגה ולא תערוק

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת יו"ר ימינה נפתלי בנט על הקמת ממשלת שמאל יחד איתו ועם סער, בגוש הימין מגבירים את הלחץ על חברי כנסת בתוך ימינה. אמש החל המרד בימינה עם הודעתו של ח"כ עמיחי שיקלי כנגד הקמת ממשלת שמאל. כעת אם ח"כ נוסף מימינה יתנגד להקמת ממשלת שמאל, הממשלה המתוכננת לא תוכל לקום.

    היום (חמישי) הבהיר ח"כ עמיחי שיקלי: ‏"שלא תהיינה אי הבנות, אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ בדיוק כפי שהתחייבנו לבוחר".

    בליכוד ובציונות הדתית מגבירים את הלחץ על ח"כ ניר אורבך מימינה כדי שיתנגד להקמת ממשלת שמאל יחד עם המשותפת. בימים האחרונים הוגברו ההפגנות סביב ביתו כנגד הכוונת של ימינה. אמש כינס אוירבך את אנשיו להתייעצויות.

    ח"כ נוספת בימינה שסומנה כאפשרות נוספת להתנגדות הבהירה היום, ח״כ עידית סילמן אמרה למקורביה: "אין שום סיכוי שאערוק מבנט. מגבה אותו באופן מוחלט".

    אמש כתבה ח"כ איילת שקד גיבתה את המהלך של יו"ר המפלגה וכתבה, "אני יכולה להבין את הבלבול וגם את הכעס, אבל לא אתן יד להשמצות פרועות: בנט אמר מההתחלה שינסה להקים ממשלת ימין וכך עשה. הוא גם אמר שיעשה כל מאמץ למנוע בחירות נוספות- וכך כעת הוא יעשה. כמו שאמרנו, תמיד נחתור ונעדיף ממשלת ימין".

     

     



    0 תגובות