ראה"מ לימינה: "אל תעבדו על הציבור. אל תפרו את כל ההתחייבות שלכם"

    מוטי סבן No Comments on ראה"מ לימינה: "אל תעבדו על הציבור. אל תפרו את כל ההתחייבות שלכם"

    ראש הממשלה נתניהו מגיב להצהרת בנט ומבהיר כי כל הבעייה עם בנט היא על שנה בראשות הממשלה. לטענתו הוא הבטיח לבנט שנה אחת בראשות הממשלה, ואילו לפיד הבטיח לבנט שנתיים בראשות הממשלה. נתניהו: "כשנקים יחד גוש ימין מוצק של 59 מנדטים – תהיה לנו ממשלה"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a press conference at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 12, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו מגיב להצהרתו של ח"כ בנט לאחר שיאיר לפיד קיבל את המנדט מידי הנשיא ותקף את בנט, "נפתלי בנט דיבר היום על ״ממשלת אחדות״. זה ניסיון להטעות את הציבור. כולם יודעים שהוא מבקש להקים ממשלת שמאל מסוכנת. עם ניצן הורוביץ אפשר להגן על חיילי צה״ל מפני תביעות בית הדין הבינלאומי בהאג? הרי הוא מסכים איתן" תהה נתניהו.

    ראש הממשלה סקר את הסכנות בממשלת שמאל, "עם יאיר לפיד אפשר להילחם בהסכם הגרעין של איראן? הרי הוא תקף אותי כשהלכתי להילחם נגד הסכם מסוכן זה בקונגרס. עם מירב מיכאלי אפשר לחנך את ילדינו? הרי היא קראה לאימהות לא לשלוח את הילדים שלנו לצה״ל. עם איבתיסאם מראענה אפשר להגן על ההתיישבות? הרי גם את זכרון יעקב היא רוצה לעקור. עם אביגדור ליברמן אפשר לדבר על אחדות? הרי הוא רק מטפח שנאה. זאת תהיה ממשלת שמאל מסוכנת".

    ראש הממשלה הוסיף, "שילוב קטלני של חוסר דרך, חוסר יכולת וחוסר אחריות. בנט ושקד נשבעו בפני הציבור שהם לא ילכו לממשלה כזאת עם לפיד, מרצ והעבודה. בנט חתם על התחייבות כזאת יום לפני הבחירות, בשידור חי עכשיו בנט ושקד עושים בדיוק את ההפך ומפרים אחת לאחת את כל ההבטחות שלהם".

    נתניהו הזכיר את האופוזיציה של בנט במפלגתו, "זאת הסיבה שח״כ עמיחי שיקלי, באומץ לב וביושרה, אמר היום שהוא לא מוכן להיות חלק מממשלה כזאת. רוב מוחלט של מצביעי ״ימינה״, לפי סקר שפורסם אתמול, מתנגדים לממשלה כזאת, ויחד איתם רוב עצום של מצביעי הימין".

    ראש הממשלה פנה לימינה ואמר, "נפתלי בנט, איילת שקד, וחברי הכנסת של ״ימינה״ – אל תעבדו על הציבור. אל תפרו את כל ההתחייבות שלכם, רק בגלל האמביציה האישית של בנט להיות ראש ממשלה בכל מחיר – לשנתיים. אם אתם מתייצבים עם הימין, אתם מכריעים את גורל המערכה" הבהיר נתניהו.

    נתניהו הבהיר כי ממשלת ימין יכולה לקום ואף הסכים לתת לבנט שנה אחת בראשות הממשלה, "כשנקים יחד גוש ימין מוצק של 59 מנדטים – תהיה לנו ממשלה. עם גוש כזה, כשהברירה היא או ממשלת ימין או בחירות, יש כמה וכמה חברי כנסת מהימין שלמרות הכחשותיהם יצטרפו אלינו, נקים ממשלה ולא נצטרך ללכת לבחירות".



    0 תגובות