בשורה לנוסעים: קו הרכבת מירושלים לנתב"ג יוארך במוצאי שבת

    איתי גדסי No Comments on בשורה לנוסעים: קו הרכבת מירושלים לנתב"ג יוארך במוצאי שבת

    שעות הפעילות של קו הרכבת המהיר בין הרצליה לירושלים, עד לשעה 23:00, במקום 21:30 כיום

    רכבת ישראל צילום: פלאש 90
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה לנוסעים בקו הרכבת המהיר לירושלים ולנתב"ג. מיום ראשון הקרוב, יוארכו שעות הפעילות של קו הרכבת המהיר בין הרצליה לירושלים, עד לשעה 23:00, במקום 21:30 כיום. זאת, בעקבות הנחייתה של שרת התחבורה מירי רגב, להחזיר את התחבורה הציבורית לפעולה סדירה, תודות ליציאה ממשבר הקורונה והסרת המגבלות.

    לצורך כך, רכבת ישראל תוסיף שמונה רכבות חשמליות בין הרצליה לירושלים. בנוסף, הורתה השרה לרכבת ישראל להיערך להחזרת תנועת הרכבות בקו במוצאי שבת, שהופסקה עקב משבר הקורונה. החזרה לפעילות הרכבות לירושלים ולנתב"ג במוצ"ש תבוצע בשבועות הקרובים.

    השרה רגב ציינה כי החזרה המבורכת לשגרה, לצד העלייה במספר הנסיעות ברכבת והגידול בהיקף הפעילות במשק, מחייב להחזיר את התחבורה הציבורית לסדרה, ולאפשר לציבור אלטרנטיבה זמינה ויעילה לשימוש ברכב הפרטי.

    "לרגל יום ירושלים, אנו מביאים בשורה גדולה לתושבי ירושלים, לעשרות אלפי העובדים והמבקרים בבירה, ולטסים ונוחתים מחו"ל. הרכבת המהירה לירושלים תשוב לעבוד בשעות הערב המאוחרות".

    במסגרת הארכת שעות הפעילות, יתווספו רכבות שייצאו מהרצליה בשעה 21:31, 22:00, 22:31 ו-23:00 ויעצרו בתחנות תל אביב, נתב"ג ותחנת יצחק נבון בירושלים. בכיוון השני, הרכבות יצאו מתחנת יצחק נבון בירושלים בשעות 22:03, 22:33 ו-23:03 ויעצרו בתחנות נתב"ג, תל אביב והרצליה.

    משרד התחבורה ניצל את השקט היחסי בכבישים במהלך תקופת הקורונה וקידם משמעותית את עבודות התשתית בפרויקטים מרכזים שנועדו לשדרג את השירות לציבור הנוסעים ברכבת.

    העבודות האינטנסיביות של רכבת ישראל מבוצעות בחלקים נרחבים של רשת המסילות, תוך קיצור לוחות הזמנים של הפרויקטים בשנה עד 5 שנים. בין השאר, הואצו עבודות החשמול של קווי הרכבת מאשקלון ועד נתניה, התקנת מערכת איתות חדשה והרצות של ציוד נייד חדש שיוכנס לפעילות בשנה הקרובה.

    מידע מפורט אודות השינויים בפעילות הרכבות זמין באתר רכבת ישראל, במוקד השירות הטלפוני של הרכבת 5770* וביישומוני התחבורה הציבורית. עד להודעה חדשה, כל נסיעה מחויבת בהזמנה מראש של שובר נסיעה, באתר האינטרנט או במוקד השירות הטלפוני.

    כמו כן, על פי התקנות משרד הבריאות נוסעי הרכבת מחויבים בעטיית מסיכה בתחנות ובמהלך הנסיעה ובשמירה על ריחוק חברתי.



    0 תגובות