הנשיא הגיע להיפרד מהמוסד: "נחשפתי לפעילות שלכם בלב טהרן ובדמשק"

    איתי גדסי 3 Comment on הנשיא הגיע להיפרד מהמוסד: "נחשפתי לפעילות שלכם בלב טהרן ובדמשק"
    ראש המוסד יוסי כהן צילום: פלאש 90
    15:25
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מחאן יונס: פשיטה רגלית וחיסול מחבלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת סיום כהונתו של הנשיא, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום (רביעי) ביקור פרידה מאנשי המוסד והודה להם על עבודתם המסורה. הביקור נערך במעמד ראש המוסד יוסי כהן ובהשתתפות פורום הפיקוד הבכיר של הארגון.

    הנשיא פנה לעובדי הארגון ואמר, "באתי לומר לכם תודה. בשמי, בשם אזרחי ישראל, בשם העם היהודי כולו, ואם מותר לי לומר, בשם ידידותינו בעולם. "מועט המחזיק את המרובה" כך ניתן לתאר את המוסד, ואתכם, כולכם, הלב הפועם ומוחו הקודח של הארגון הזה. חוד החנית המשונן והחד של מדינת ישראל. הזרוע הארוכה והנועזת ביותר שיש לנו" אמר הנשיא ללוחמי המוסד.

    הנשיא סיפר כי "בשבע השנים האחרונות נחשפתי, יותר מבעבר, לפעולות ולמבצעים שלכם. ליכולות הייחודיות, שבאו לידי ביטוי במקומות חשוכים ובזירות עוינות ביותר. בלב טהרן ובדמשק, ובעוד מקומות שמן הראוי עדיין לשמור אותם בסוד. ראיתי אתכם מקדימים שוב ושוב בצעד אחד ולמזלנו בקילומטרים רבים, את אויבינו, את הסכנות והאיומים שהתחדשו והשתנו חדשות לבקרים".

    הנשיא שיבח את עבודת המוסד ואמר, "המוסד הוא ארגון מתוחכם. הוא משתמש באמצעים טכנולוגיים פורצי דרך. ועדיין, הוא נשאר ארגון ביון אנושי. בזכותכם הוא שונה מכל ארגון ביון אחר. המטען הערכי הייחודי שאתם מביאים איתכם לכול משימה, הנחישות, המחויבות העמוקה שלכם לביטחון מדינת ישראל והאמונה שלכם בצדקת הדרך, הם הבסיס להצלחה שלכם ולשם הטוב שלכם".

    בסוף דבריו הודה הנשיא לראש המוסד ואנשיו: "אני רוצה להודות לך יוסי, שהובלת את המוסד, ברגעים מורכבים, בארץ לא זרועה ואני תקווה שתמשיך לתרום מיכולותך וניסיונך למדינת ישראל. יקירי, אין כמוכם! תודה על כל מה שעשיתם ותודה על הדברים הרבים שעוד תעשו. שמרו על עצמכם והמשיכו לשמור עלינו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      יוסי כהן!!! ראש המוסד הכי טוב שהיה לישראל!
      בהצלחה בהכל! אוהבים אותך מאוד! ומחכים לראות אותך ראש הממשלה…