גורם בליכוד: הליכוד לא רשאי להמליץ על בנט לנשיא

    איתי גדסי No Comments on גורם בליכוד: הליכוד לא רשאי להמליץ על בנט לנשיא

    גורם בליכוד הבהיר כי המפלגה לא יכולה להמליץ על בנט לראשות הממשלה בשל העובדה שזה מנוגד לחוקת המפלגה

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם בליכוד אומר כי המפלגה אינה יכולה להמליץ על בנט לנשיא. הגורם נימק את דבריו בכך שסעיף 85 לחוקת הליכוד קובע כי "יושב ראש הליכוד הוא מועמד הליכוד לכהונת ראש הממשלה". "הליכוד היא מפלגה הפועלת בהתאם לחוקתה. לפיכך הליכוד יכול להמליץ אך ורק על יו"ר התנועה לראשות הממשלה", אמר הגורם.

    הגורם הוסיף כי "הלחץ של חברים ב"ימינה" על הליכוד להמליץ על בנט כמועמד הליכוד לראשות הממשלה הוא הזוי: בנט הפר את כל הבטחות הבחירות שלו כי לא ילך עם לפיד, וסיכל את הקמת הממשלה כאשר ניהל מו"מ עם לפיד לאורך כל התקופה שבה הליכוד ניסה להקים ממשלה. גם בכך בנט נכשל באורח מחפיר. לפיד הראה לו אצבע משולשת".

    לדבריו "בנט וסער פרסמו לפני כמה ימים שהוא מתאחד עם סער למפלגה אחת, זוכרים? ועכשיו סער אפילו לא ממליץ עליו לנשיא".

    עוד הוסיף "בנט תקע לליכוד את הסכין בגב ועכשיו הוא מבקש תמיכה מהליכוד? טירוף מערכות. הליכוד אינו סמרטוט רצפה שדורכים עליו, סוחטים אותו ואז זורקים לאשפה".

    לדבריו "אסור להאמין למילה היוצאת מפיו של אדם שהתחייב בכתב: "אני לא אאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה גם לא ברוטציה" והצהרותיו: "לעולם ובשום תנאי אני לא אתן את ידי להקמת ממשלה בראשות לפיד, לא בצורה רגילה ולא ברוטציה ולא בשום דרך". וכן "רק ממשלת ימין". מי שרימה אותנו פעם אחת, ירמה אותנו תמיד", אמר הגורם.



    0 תגובות