ח"כ אבי מעוז לנשיא: לשדר את הפגישות עם בנט ולפיד

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אבי מעוז לנשיא: לשדר את הפגישות עם בנט ולפיד

    יו"ר נעם, חה"כ אבי מעוז דורש מהנשיא – "לשדר את הפגישות עם בנט ולפיד בשידור חי; אוי לנו אם המגעים ינוהלו במחשכים"

    ח"כ אבי מעוז צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, קורא הבוקר (רביעי) לנשיא המדינה ראובן ריבלין, שלא לנהל את ההתייעצויות בנושא הקמת הממשלה במחשכים.

    "הפגישות של הנשיא עם בנט ולפיד חייבות להיות בשידור חי, כמו שהנשיא אמר, הדיונים על הרכבת הממשלה חייבים להיות שקופים לציבור. אוי לנו אם המגעים ינוהלו במחשכים והרחק מעיני הציבור, מצפים שהנשיא יעמוד בדבריו הוא", אמר חה"כ מעוז.

    נשיא המדינה ראובן ריבלין יחדש היום את סבב ההתייעצויות עם הסיעות וכן להיפגש עם המועמדים לראשות הממשלה, בנט ולפיד. בפנייה הבוקר לראשי הסיעות הציע הנשיא לסיעות להציג את עמדתם בנוגע למועמד הבא להרכבת הממשלה: "במידה וסיעתך מעוניינת להציג את עמדתה בפני נשיא המדינה בטרם יקבל את החלטתו לפי סעיף 9, הנך מתבקש להעביר באמצעות הח"מ את עמדת הסיעה בכתב, לכל המאוחר עד השעה 14:00. ככל שיעלה הצורך בבירורים נוספים, ישקול הנשיא את זימון נציגי סיעתך להצגת עמדתם בפניו, כל זאת על פי לוחות הזמנים הקבועים בחוק".

    הבוקר עתיד הנשיא להיוועד עם ח"כ נפתלי בנט וכן עם ח"כ יאיר לפיד. בהמשך היום יקבעו פגישות נוספות בהתאם לבקשת חברי הסיעות ולשיקול דעתו של הנשיא.



    0 תגובות