מרן הראש"ל הגר"י יוסף בסבב ניחומי אבלים בב"ב | תיעוד

    איתי גדסי No Comments on מרן הראש"ל הגר"י יוסף בסבב ניחומי אבלים בב"ב | תיעוד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשון לציון הרב הראשי לישראל מרן הגר"י יוסף הגיע הערב (שלישי) לקריית הרצוג בבני ברק, בכדי לנחם את משפחות הנספים באסון מירון, בשכונה מתגוררות 3 ממשפחות הנספים ל"ע. הרב פתח את מסע הניחומים בבית משפחת חיות, הרב ניחם את האב הרב אביגדור חיות שאיבד את בנו הבחור החשוב ידידיה חיות ז״ל שנהרג באסון בהר מירון והאב ובנו נפצעו באסון.

    מבית הרב חיות, המשיך מרן הראש"ל והגיע לנחם גם את בני משפחתו של הבחור החשוב משה לוי ז"ל שנהרג באסון בהר מירון.

    אח"כ המשיך הראשון לציון במסע ניחום האבלים, והגיע אל ביתם של משפחת זקבך, הרב נחם את בני משפחתו של הרב מנחם זקבך ז"ל שנהרג באסון בהר מירון.

    הראשון לציון המשיך בסבב ניחומי האבלים בעיר בני ברק, והגיע לבית משפחת סלר ברחוב סורוצקין בעיר, הרב ניחם את אב המשפחה הרב שלום סלר ובניו שאיבדו את בנם ואחיהם הרב חיים עוזר סלר ז"ל שנהרג באסון בהר מירון.

    בסיום סבב ניחום האבלים, הגיע הראשון לציון אל העיר גבעת שמואל, לנחם את בני משפחתו של הרב יהונתן יוסף חברוני ז"ל שנהרג באסון בהר מירון.

     

     

    ראש העיר ירושלים משה ליאון ממשיך בסבב ביקורי התנחומים בבתי משפחות האבלים בירושלים. הערב החליט ראש העיר, להעניק מענק מיוחד למשפחות האבלות מקרן ראש העיר, על מנת לסייע לעבור את התקופה הראשונה בקלות.

    אמש, הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגר״י יוסף מנחם את בני משפחתו של הבחור החשוב דניאל אמבון ז״ל מארגנטינה שנהרג באסון בהר מירון.

     

    אמש, האדמו״ר מקליב ערך שיחת חיזוק אמש בישיבת 'נחלת ישראל' במגדל העמק לאחר האסון במירון כאשר הבחור ידידיה פוגל ז״ל מהרוגי מירון הינו בוגר הישיבה
    קודם הדב״ק שרו כמה ניגוני דביקות לאחר מכן נסע האדמו"ר תפילה בציון הרשב"י.

     

     

     



    0 תגובות