זוהר לנציגי בנט וסער: "אתם רוצים הערב להעביר את תוכנית ההתנתקות?"

    איתי גדסי No Comments on זוהר לנציגי בנט וסער: "אתם רוצים הערב להעביר את תוכנית ההתנתקות?"

    הועדה המסדרת אישרה רק את הצעת החוק ל"הסדרת ההתיישבות הצעירה" להצבעה ברביעי. אולם שאר החוקים להצבעה ישירה וביטול ממשלת החליפים, לא עלו לדיון לאור חוסר ההיתכנות לאישורם

    זוהר וגנץ צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה המסדרת בראשות ח"כ זוהר העלתה מספר הצעות חוק לדיון לצורך מתפ פטור הנחה בכדי לעלות אותם באופן מיידל הצבעה כבר מחר (רביעי). בנודע לחוק בחירה ישירה שתומכות בו כלל מפלגות גוש הימין למעט ימינה. אמר ח"כ זוהרבדיון כי "נכון לעכשיו, לא נערוך הצבעה על חוק הבחירה הישירה. ייתכן שתוך כדי הישיבה יחולו שינויים". ח"כ אלהרר הגיבה להחלטתו: "זה מביך".

    על הצעת ביטול ממשלת החליפים אמר ח"כ זוהר בדיון: "הבאתי את ההצעה הזאת כי שמעתי שיאיר לפיד יתמוך בו, גם אם הליכוד יציג אותו. ח"כ מאיר כהן, האם שינה את דעתו או שהיא נותרת בעינה?" שאל זוהר.

    ח"כ כהן השיב לזוהר: "היחידי ששינה את דעתו בנושא זה נתניהו".

    ח"כ אלקין הוסיף: "למה אתה הולך רחוק? רק השבוע הציע נתניהו להפעיל את החוק על בנט". ח"כ זוהר השיב להם: "אז אם אתה לא רוצה לעשות מה שנתניהו רוצה, תצביע בעד".

    לאור חוסר היתכנו לאישור החליט ח"כ זוהר: "אני דוחה את ההצבעה למחר, כי אין היתכנות". על שאר ההצבעות אמר ח"כ זוהר: "אני מציע לדחות את ההצבעות שנותרו למחר".
    זוהר פנה לנציגי סיעות ימינה ותקווה חדשה ועקץ אותם על רקע התוכנית להקמת ממשלת שמאל: "אתם רוצים להעביר כבר הערב את החוק על תכנית ההתנתקות?".



    0 תגובות