ורדינון ונעמן נכנסות לזירת מועדוני הלקוחות

    עפר גדנקן No Comments on ורדינון ונעמן נכנסות לזירת מועדוני הלקוחות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המותגים המובילים – ורדינון מותג הלבשת הבית ונעמן מותג הבישול והאפייה הגדול בישראל משיקים מועדון לקוחות חדש בשם NV CLUB . המועדון, מציע מגוון רחב וייחודי של הטבות, מבצעים ועוד המון הפתעות אטרקטיביות לכל אורך השנה שיוענקו בלעדית רק לחברי המועדון.

    ההצטרפות למועדון נעשית בעלות חד פעמית של 29 ש"ח – המוחזרת מיידית ללקוחות בשובר ע"ס 35 ₪ הניתן למימוש כבר בחודש העוקב לצד למגוון ההנחות וההטבות מהן נהנים חברי ה- NV CLUB.

    כבר במעמד ההצטרפות צוברים חברי המועדון נקודות בסך 10% מגובה הקניה הניתנות למימוש ברכישה הבאה ובנוסף הם נהנים גם להטבת יומולדת – הנחה בגובה 20% לכל מותג, כולל כפל מבצעים.

    בחודש הקרוב ולקראת חג שבועות ייהנו המצטרפים למועדון  גם מהנחה של 10% על כל המוצרים -מעל ומעבר למבצעים הקיימים בחנויות – בנוסף לכל שאר ההטבות.

    כבר בימים אלה , עם פתיחת הליך ההרשמה, קהל הלקוחות  הנאמן של 'ורדינון' ו'נעמן' כבר הצביע ברגליו והחליט שבמקום להיות ENVY ורק נורא לרצות את הדברים היפים שיש לאחרים מנעמן ומ-ורדינון, פשוט להיות NV : בשבוע הראשון לפעילות הצטרפו כ 20,000 איש!

    מנכ"ל נעמן גרופ, דודי כהן, אומר עם השקת מועדון הלקוחות: "מועדון הלקוחות החדש שאנחנו משיקים היום, NV CLUB , הוא הדרך שלנו להעניק אקסטרה חווית קניה ללקוחותינו הנאמנים. גיבוש המועדון הוא פרי מחקר מעמיק שעשינו בקרב הלקוחות שלו באשר להעדפותיהם לאופי ומתכונת ההטבות. חשוב לנו להכיר את הלקוחות שלנו , להבין מה הם צריכים ולהיות שם בדיוק בזמן, עם מבחר מותגים המתאימים לפרופיל האישי שלהם , ובדרך זו להעניק להם ערך בשירות כמו גם במחיר האטרקטיבי ביותר"

     

    יצויין כי קבוצת נעמן המצויה בתנופת פיתוח והתרחבות, צפויה גם להרחיב ולהעשיר את מגוון המותגים של מועדון הלקוחות NV CLUB בהתאמה להמשך הפיתוח העסקי המואץ של הקבוצה שהרחיבה כזכור בחודשים האחרונים את הפעילות הקמעונאית שלה ורכשה את רשת הום סטייל  ועוד..

    בקיצור, NV CLUB – תצטרפו ותכניסו קצת קסם הביתה כבר לקראת חג שבועות הקרוב.

     



    0 תגובות